۴۸ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی مازندران برای میزبانی از زائران رضوی آماده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید سجاد حسنی بالاجاده - یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آمادگی ۴۸ مجتمع خدماتی- رفاهی استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران رضوی خبر داد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران است.

او افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

ابراهیمی گفت: همچنین با توجه به افزایش میزان تردد‌های جاده‌ای در ایام پایانی ماه صفر و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمع‌های خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیرو‌های خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحد‌های خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شده‌اند.

او افزود: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.