نمايش دست بافته هاي قالي بافان کشور در يزد

معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد از برگزاري نمايشگاه فرش دستباف با حضور هنرمنداني از سراسر کشور در يزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ناصر رحيمي گفت:‌نمايشگاهي از دست بافته هاي قالي بافان کشور در قالب پنجمين نمايشگاه سراسري فرش دستباف از 25 تا 30 بهمن ماه در يزد بر پا مي شود.

وي افزود: اين نمايشگاه با هدف توسعه صنعت فرش، ايجاد فضاي مناسب براي تعامل گسترده فعالان عرصه فرش، معرفي و توسعه صادرات فرش دستباف برگزار مي شود.

رحيمي با بيان اينکه اين نمايشگاه طي چهار سال گذشته نيز به طور متوالي در استان يزد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: استقبال توليد کنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف از اين نمايشگاه امسال نيز چشمگير بود به نحوي که همه فضاهاي اين نمايشگاه به متقاضيان واگذار شده است.

وي با ارائه گزارشي از روند جذب تجار و توليدکنندگان به اين نمايشگاه گفت:‌علاوه بر کارهاي مختلفي که در حوزه اطلاع رساني اين نمايشگاه انجام شده، تهيه و تدوين کتاب نمايشگاه نيز در دستور کار قرار گرفته است.

رحيمي افزود: پنجمين نمايشگاه فرش دستباف در فضايي به وسعت 2 هزار و 700 متر مربع در محل برگزاري نمايشگاه‌هاي استان يزد برگزار مي شود و 90 غرفه براي هنرمندان،‌توليدکنندگان و صادرکنندگان شهرستان‌هاي تبريز، يزد، اصفهان، نايين،‌قم، شيراز،‌مشهد و کرمان در نظر گرفته شده است./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار