وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفتوگوی با وزیر امور خارجه عمان درباره تنگه هرمز و همبستگی ایران با عمان در برابر هرگونه تهدید، خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی درباره سفر وزیر امور خارجه به عمان نوشت: روابط ایران و عمان، گواه روشنی از جدیت ایران در پیگیری روابط محترمانه و مبتنی بر احترام متقابل با همسایگان جنوبی خود است.
عمان به عنوان یک کشور بیطرف در منازعه میان ایران و آمریکا و همچنین تلاش جهت ایجاد ثبات منطقهای و ایفای نقش همسایهای مطمئن برای ایران در این جنگ موقعیت خود را بدون هیچ هزینهای ارتقاء بخشید.