ارتقای سطح آموزش و یادگیری واقعی به دنبال کیفیت‌بخشی و نظارت

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: کیفیت‌بخشی و نظارت مستمر از مؤلفه هایی است که باعث ارتقای سطح آموزش و یادگیری واقعی می‌شود.

ارتقای سطح آموزش و یادگیری واقعی به دنبال کیفیت‌بخشی و نظارت به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پورداود، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان در جمع رؤسای ادارات و کارشناسان سوادآموزی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزشی استان با بیان اینکه مکتب اسلام در صدر مکاتب فلسفی و تربیتی بر استمرار آموزش تأکید دارد گفت: علم، ایمان و عمل صالح بال‌های عروج انسان به هدف غایی هستند.

 وی تغییر نگرش مسوولین و آحاد جامعه به امر سوادآموزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: جامعه باسواد در به کارگیری مهارت های زندگی و مواجهه با مشکلات و آسیب ها موفق عمل می کند.

 محمد پورداود با بیان این که بهره‌وری سازمانی از دو مقوله کارآیی و اثربخشی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: جذب سوادآموزان مربوط به بحث کارآیی است؛ چون با کمیت اعداد و ارقام سر و کار دارد و نگهداشت افراد در صورت آموزش صحیح و کیفی، برونداد اثربخش را برای سازمان به دنبال خواهد داشت.

 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اهتمام به جذب و نگهداشت سوادآموزان در سراسر استان و همکاری دستگاه های ذیربط در این زمینه را با اهمیت خواند و تصریح کرد: کیفیت‌بخشی و نظارت مستمر از مؤلفه هایی است که باعث ارتقای سطح آموزش و  یادگیری واقعی می شود.

انتهای پیام/ ش

کیفیت‌بخشی و نظارت، ارتقای سطح آموزش و یادگیری واقعی را به دنبال دارد

   

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.