راه اندازی سامانه هوشمند ۱۳۷ در شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل از مجهز شدن نهاد شهرداری اردبیل به سامانه هوشمند ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل از مجهز شدن نهاد شهرداری به سامانه هوشمند ۱۳۷ خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری سریع مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است.

او افزود: با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در اردبیل راه اندازی شد تا به سرعت به معضلات و مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از ۵۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، آبگرفتگی، آتش نشانی، ساخت و ساز غیرمجاز و ... تقسیم بندی شده و قابل افزایش است، گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی‌های هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیام‌ها بصورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.

لطف اللهیان با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، گفت: زمانی که درخواست‌ها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه ریزی شهری و اجرای پروژه‌ها نیز برمبنای مطالبات شهروندان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

او عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواست‌ها از جمله قابلیت‌های این سامانه هنوشمند است.

شهردار اردبیل افزود: سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست محور است که مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداران را تسهیل می‌کند.

لطف‌اللهیان ادامه داد: علاوه بر ملاقات‌های عمومی شهردار با شهروندان در چهارشنبه‌های هر هفته، ملاقات مردمی مدیران مناطق پنج گانه نیز دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۶ در لیست برنامه‌ها قرار گرفته و شهروندان می‌توانند در زمان مذکور با مراجعه به دفتر مدیران مناطق پنجگانه شهرداری مشکلات خود را مطرح کنند

انتهای پیام/ح

پیگیری سریع مطالبات و پاسخگویی به شهروندان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار