سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهاد ظریف:

دعوت بزرگان جهان، قدرت ایران را ثابت می کند/ برای صعود به لیگ جهانی تلاش می کنیم

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ارسال دعوت نامه از سوی کشورهای صاحب نام برای والیبال ایران حاکی از ارتقا قدرت فنی ماست.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه تمرینات آماده سازی تیم ملی پس از بازگشت از مسابقات انتخابی المپیک بدون وقفه به طور منظم و منسجم آغاز و دنبال می شود، شرایط آمادگی و فنی بازکینان تا حد مطلوبی ارتقا پیدا کرده است.

ليبروي تيم ملي واليبال کشورمان تصریح کرد: تاکنون کشورهای لهستان و روسیه از تیم ملی ایران برای حضور در این کشورها وبرگزاری چند بازی تدارکاتی برای فدراسیون والیبال دعوت نامه ارسال کرده اند، این امر حاکی از آن است که آنها سطح حرفه والیبال ایران را قبول کرده و به آن اطمینان دارند.

وی خاطرنشان کرد: روسیه و لهستان در والیبال جزو کشورهای صاحب نام و صاحب سبک هستند، دعوت آنها از تیم ملی ایران در تاریخ والیبال کشورمان بی سابقه است، من به این موضوع و اتفاقات بوجود آمده افتخار می کنم.

ظريف ادامه داد: والیبال ایران هم اکنون به جایگاهی رسیده است که تیمهای بزرگ جهان از ملی پوشان آن دعوت کرده و آمادگی خود را در بازی دوستانه مقابل تیم ایران مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی در خصوص وضعیت کنونی اردوی تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه اردوهای تمرینی در شرایط مطلوبی دنبال می شود، فدراسیون در برگزاری تمرینات و تهیه امکانات لازم سنگ تمام گذاشته است.

لیبروی تیم ملی والیبال تصریح کرد: در حال حاضر پس از آنکه تیم ملی والیبال نتوانست در رقابت های انتخابی المپیک جواز حضور در پیکارهای 2012 لندن را سبک کند، هدف اصلی مسئولان و اعضای کادرفنی تیم ملی حضور در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی در پیکارهای کاپ آسیا (Avc Cup) است.

ظریف گفت: برنامه ریزی کادرفنی و مسئولان فدراسیون در شرایط کنونی روی صعود به لیگ جهانی و قهرمانی در کاپ آسیاست خوشبختانه مراحل آمادگی و رشد فنی ملی پوشان هم مطابق خواسته های سرمربی و اعضای کادرفنی است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.