سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري جاعل مدارک شناسايي در کرج

رئيس پليس آگاهي استان البرز از دستگيري فردي که با خريد مدارک شناسايي از افراد معتاد به قيمت ناچيز ، آنها را جعل کرده و به قيمت 70 هزارتومان به مشتريان خود مي فروخت خبر داد .

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «حميد رضا گل صباحي» در تشريح اين خبر گفت : در پي ارسال گزارشهاي متعدد مبني بر فعاليت فردي به نام «کرم- ص» در کار جعل مدارک شناسايي به کلانتري 33 اهري کرج ماموران انتظامي بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .
 وي افزود : ماموران پس از شناسايي آدرس متهم و انجام تحقيقات پليسي و صحت موضوع براي آنها با هماهنگي مقام قضايي به منزل متهم واقع در جاده ملارد مراجعه کرده و پس از ورود به منزل در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و در بازرسي از آنجا تعداد 60 عدد مهر ادارات دولتي، 42 جلدگذرنامه، 14 عدد کارت ملي، 15 عدد گواهينامه، 12 عدد کارت پايان خدمت و 3 عدد کارت خارجي کشف و ضبط کردند . ماموران متهم دستگير شده را به همراه پرونده متشکله جهت بررسي هاي بيشتر به پليس آگاهي منتقل کردند .
 سرهنگ گل صباحي در ادامه گفت : تيمي از کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با جرايم جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي مسئول رسيدگي به پرونده شدند و پس از بررسي مدارک کشف شده مشخص شد که شناسنامه ها و گذرنامه ها جعلي مي باشد .
 رئيس پليس آگاهي استان البرز اظهار داشت : متهم نامبرده در تحقيقات تکميلي ماموران ابتدا منکر هرگونه جعل مدارک بود اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود ناچار به جرم خود اعتراف کرده و گفت که از طايفه فيوج مي باشد و با خريد مدارک شناسايي از افراد معتاد به قيمت 10 تا 15 هزار تومان با شگردهاي خاصي آنها را جعل کرده و به قيمت 50 تا 70 هزار تومان به فروش مي رسانده است .
 گفتني است ، متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد ./ف
برچسب ها: دستگیری ، جاعل ، مدارک ، شناسایی ، کرج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.