دستگيري 10 نفر از اعضاي شرکت هرمي در کرج

رئيس پليس آگاهي استان البرز از شناسايي يک شرکت هرمي و دستگيري 10 نفر از اعضاي آن در کرج خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ حميدرضا گل صباحي در تشريح اين خبر گفت : در پي دريافت گزارشهايي مبني بر اينکه افرادي در قالب يک شرکت خدماتي به مبادلات غيرقانوني پرداخته و به صورت يک شرکت هرمي اقدام به عضوگيري مي کنند پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي قرار گرفت . 
وي در ادامه اظهار داشت : پس از بررسي موضوع و اطمينان از صحت و سقم خبر با هماهنگي مراجع قضايي اکيپي از کارکنان زبده پليس آگاهي به محل مذکور اعزام و با ورود به ساختمان ، طي يک عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيري تعداد 10 نفر از اعضاي اين شرکت هرمي در حاليکه در حال آموزش اعضاي زيرگروه خود بودند به همراه سي دي هاي آموزشي و کاتولوگ شدند .
سرهنگ گل صباحي افزود : متهمان پس از پلمپ شرکت هرمي ، جهت سير مراحل قانوني به پليس آگاهي منتقل شدند .
رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت : متهمان در بازجويي هاي ماموران اعتراف کردند که حدود 4 ماه است که از يکي از شهرستان هاي جنوبي کشور به کرج آمده و با راه اندازي يک شرکت هرمي ، هرکدام با پرداخت مبلغ 65 ميليون ريال به سرشاخه اصلي اقدام به فعاليت در اين زمينه مي کنند .
گفتني است ، متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و از آنجا با سپردن قرار وثيقه قانوني به مبلغ 200 ميليون ريال راهي زندان شدند ./ف
برچسب ها: هرمی ، کرج ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار