سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده بسيج دانشجويي در نشست خبري دانشجويان مطرح کرد

شکست رژيم صهيونيستي در جنگ تمام عيارش عليه فلسطين

نماينده بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع)گفت: رژيم صهيونيستي طي 10 سال اخير با براه انداختن جنگ عليه ملت مظلوم فلسطين باشکست مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد ميثم نداس در نشست خبري تشکل هاي دانشجويي در محکوميت حملات رژيم صهيونيستي به غزه،اظهار داشت: فلسطين بعنوان يکي از اصول و شاخه هاي انقلاب اسلامي از اوايل انقلاب تا کنون مطرح بوده و اينکه همه به آن يک نگاه اعتقادي دارند.
اين فعال دانشجويي افزود: طي ده سال اخير شاهد جنگ هاي مختلفي از سوي رژيم صهيونيستي عليه فلسطين و لبنان بوده ايم که در همه اين جنگ ها اين رژيم با مقاومت مردم شجاع فلسطين و لبنان شکست خورده است.

نداس ادامه داد: با توجه به گسترش بيداري اسلامي در منطقه حملات حماس به تل آويو نشان دهنده شجاعت آنها که همگي آنها تحت تأثير انقلاب اسلامي ايران بوده است.
وي با بيان اينکه بايد در شرايط کنوني از فرصت ها استفاده کرد خاطرنشان کرد: جنگ 22 روزه تحول عظيمي در نگاه دانشجويان در سرتاسر جهان اسلام ايجاد کرد.
اين فعال دانشجويي در ارتباط با اعلام آمادگي دانشجويان ايراني براي حضور در جنگ غزه در شرايط کنوني تصريح کرد: حضور فيزيکي دانشجويان ايراني در غزه بايد با مصلحت انديشي صورت بگيرد و حضور و عدم حضور ما با تشخيص نظام است.

نداس با بيان اين مسئله که جنگ غزه با سکوت مجامع بين المللي مواجه شده افزود: نخبگان جهان اسلام و همينطور نخبگان داخلي بايد با تفکيک بين جهان اسلام و غرب وحدتي را ميان مسلمانان بوجود آورند تا بتوانند از اين طريق به اهداف والاي خود برسيم.

نماينده بسيج دانشجويي در پايان خاطرنشان کرد: وحدت ميان طيف هاي مختلف سياسي در کشور و همين طور روشنفکران جهان اسلام در بازنگري مسائل فلسطين به عنوان شاخصه اصلي بسيار مي تواند موثر باشد./ع

برچسب ها: شکست ، رژیم ، صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.