سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مهلت نمایشی نقل و انتقالات بسکتبال

مهلت رسمی نقل و انتقالات‌ سوپر لیگ بسکتبال دیروز به پایان رسید در حالی که هنوز خبری از نقل و انتقالات رسمی نیست.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سازمان لیگ بسکتبال اول تیر را تاریخ شروع نقل و انتقالات بازیکنان در سوپر لیگ و 25 مرداد را پایان مهلت جابه جایی بازیکنان اعلام کرد در حالی که چند باشگاه منظم سوپر لیگ هم به خاطر اعلام نشدن سهمیه‌ها در این مدت هیچ اقدامی برای بستن قرار داد با بازیکنان فصل بعد خود نکردند.
 
 طبق شنیده‌ها، فدراسیون لیست بازیکنان سهمیه ملی سال 93 را آماده کرده است اما با عبور از تاریخ 25 مرداد و اعلام نشدن این لیست به نظر می رسد تا پایان جام جهانی هم خبری از اعلام سهمیه‌ها نباشد.
 
 تیم‌های سوپر لیگی بسکتبال هم معمولا بازیکنان سهمیه خود را زودتر از همه جذب می‌کنند، پس از آن بازیکنان پست‌های دیگر را تعیین کرده و در نهایت ترکیب خود را با بازیکن خارجی تکمیل می‌کنند به همین دلیل هم تا زمان قطعی نشدن لیست بازیکنان سهمیه ملی هیچ تیمی شروع به قرارداد بستن با بازیکنان نمی‌کند.
 
برخی مدیران باشگاه‌ها نیز با انتقاد از این وضعیت تأکید می‌کنند که فدراسیون باید با اعلام سهمیه‌ها، شرایط را برای تشکیل چند تیم و شروع تمرینات آنها در ماه آخر تابستان آماده کند تا حداقل چند تیم قدرتمند قبل از لیگ شکل بگیرند.
 
** باشگاه‌های آماده

با نزدیک شدن به شهریور هنوز باشگاه‌های علاقمند به حضور در سوپر لیگ هم مشخص نیستند و تا به حال حضور تیم‌‌های پتروشیمی، ‌مهرام، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان و هفت الماس در لیگ بعد قطعی به نظر می‌رسد.

هنوز خبری از تیم بسکتبال ذوب‌آهن و شرایط سال بعد این تیم به گوش نرسیده و تیم قشم طبق شنیده‌ها برای فصل بعد هم برنامه‌ریزی کرده است.

تیم‌های ماهان،‌ افرا و زنجان بدهکاران سال قبل هستند که هنوز هم بازیکنان و کادر فنی به دنبال گرفتن حق و حقوق سال قبلی خود از آنها هستند و به احتمال زیاد هیچ یک از این تیم‌ها فصل بعد در لیگ نخواهند بود. تیم نیروی زمینی هم امسال در دسته اول شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهلت ، تیم ، نمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.