سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضوی اردکانی خبر داد

همکاری سه بانک با صندوق‌های غیردولتی حمایت از بخش کشاورزی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی گفت: 3 بانک کشاورزی، سپه و توسعه تعاون با تفاهم‌نامه‌ای که با صندوق‌های غیر دولتی این شرکت داشته‌اند در حال حاضر به کشاورزان، دامداران و همچنین تشکل‌های این صندوق دولتی وام می‌دهند.

عبدالکریم رضوی اردکانی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 3 بانک کشاورزی، سپه و توسعه تعاون با تفاهم‌نامه‌ای که با صندوق‌های غیر دولتی  این شرکت داشته اند، در حال حاضر به کشاورزان، دامداران و همچنین تشکل‌های این صندوق دولتی وام می‌دهند.

وی همچنین در خصوص میزان و نحوه پرداخت وام صندوق توسعه ملی به سهامداران این تشکل غیر دولتی نیز اضافه کرد: ابتدا با صندوق توسعه ملی این وام را پس از بررسی طرح تشکل مورد نظر در اختیار 3 بانک کشاورزی، سپه و توسعه تعاون قرار می‌دهد که 10 درصد این سهم به صورت ریالی توسط صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود که این 3 بانک این طرح ها را دوباره بررسی کرده و سپس به تشکل مورد نظر این وام پرداخت می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در سال جاری نیز پیش‌بینی می شود از منابع صندوق توسعه ملی هزار میلیارد تومان به بخش آبیاری تحت فشار و قطره ای اختصاص یابد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.