سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربیننده‌ترین خبرهای سال 93؛

سلام «بنیامین» به تهران با شبی رویایی+ تصاویر

«بنیامین بهادری» شنبه شب اولین کنسرت خود را در تهران در دوره ی جدید آغاز کنسرت‌ها برگزار کرد و شبی رویایی برای هوادارانش ساخت.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ «بنیامین بهادری» شنبه شب اولین کنسرت خود را در تهران در دوره ی جدید آغاز کنسرت‌ها برگزار کرد.

«بهادری» پس از آهنگ آغازین خود «‌محدودیت» به هوادارانش اینگونه سلام کرد: "سلام به شهر خودم، خودِ خودم، تهران. هیچ جای دنیا برای ما که اینجا به دنیا اومدیم و بزرگ شدیم با همه ی ترافیک و هوای آلوده اش تهران نمیشه."



«بنیامین» در کنسرت شنبه شب خود آهنگ‌های آلبوم‌های مختلف خود را با تنظیم‌های جدید برای هوادارانش آماده کرده بود و پس از مدت‌ها اجرا با لباسی کاملاً‌ رسمی این بار با لباسی اسپورت بر روی صحنه‌ی سالن میلاد تهران حاضر شد و با طراحی صحنه‌ی ساده ولی رویایی «مستانه مهاجر» شبی خاطره‌انگیز برای هوادارانش ساخت.



از جمله آهنگ‌های اجرای این خواننده‌ی محبوب پاپ که همواره با همراهی پرشور حاضران در سالن همراه بود می‌توان به هفته‌ی عشق، آهای تو و اصلاً صداش کردی؟، شناسنامه، عاشق شدم، همه چرخش من رو مدار توئه، تنگ غروب، جادوگر گیسو ، لیلی در پاییز و دنیا دیگه مث تو نداره اشاره کرد.



در بخشی از کنسرت بنیامین با اجرای آهنگ پرسه آهنگ «یکی هست» مرحوم «مرتضی پاشایی» را با همراهی و تشویق حضار اجرا کرد.



همچنین «بنیامین» آهنگ جدید خود «چند متر مکعب عشق» و آهنگ‌های دیگری چون «عشق داغ من»«دنیا دیگه مث تو نداره» را اجرا کرد.



گفتنی‌است؛ «بهادری» اعضای گروه «بنیامین موزیک» را اینگونه معرفی کرد: علی منصوری (نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، استیو آوانسیان (درامز)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و همخوان)، سلیم احمدی (مدیر برنامه گروه) و مستانه مهاجر (طراح صحنه و دکور کنسرت).













انتهای پیام/ اس



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.