رقابت فلاحی، بنیامین و پاشایی در کنسرت تابستانه

شب‌های تابستانی خود را با حضور در کنسرت خوانندگان محبوب خود به یاد ماندنی کنید.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ در این روزهای گرم تابستان که خارج شدن از منزل دشوار است و غالبا مردم برای تفریح شب را انتخاب می‌کنند، گروه‌ها و خوانندگان مختلف برای به یاد ماندنی کردن شب‌های مخاطبان موسیقی برنامه ریزی کرده‌اند.

اجرای زنده‌ی کنسرت خوانندگان در تهران و شهرستان‌ها می‌تواند گرمای تابستان را برای موسیقی دوستان لذت بخش کند.

زانیار خسروی خود را برای اجرای 28 آماده می‌کند. زانیار خسروی خواننده‌ی جوان کشورمان که مدت طولانی از مجاز شدن و انتشار آلبوم بیست و هشت وی نمی‌گذارد و کاراکتر دار بودن یکی از مشخصه‌های کاری‌اش است.

همچنین 4 و 5 شهریور نیز در دو سانس 21:45 و 18:15 در نمایشگاه بین المللی تهران سالن میلاد با هواداران دیدار خواهد کرد.

مرتضی پاشایی همچنان روی صحنه

مرتضی پاشایی خواننده‌ی قطعه‌ی نگران منی تیتراژ پربیننده ماه عسل رمضان امسال، همچنان در شهرستان‌ها و تهران برای مخاطبانش روی صحنه می‌رود.

این خواننده‌ی جوان 22 و 23 مرداد در دو سانس 22 و 19 در شهر اراک مجتمع فرهنگی ستارگان و نیز 29 مرداد در دو سانس 21:30 و 18:30 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برای اجرای زنده روی صحنه می‌رود.

اصلا صداش کردی جدیدترین آهنگ بنیامین
 
بنیامین بهادری که این روزها آهنگ "اصلا صداش کردی" را در فضای مجازی برای مخاطبان خود منتشر کرده است، کنسرت خود را تمدید کرد.

بهادری قرار است علاوه بر 24 مرداد که در دو سانس 21:30 و 18:15 در نمایشگاه بین‌المللی، سالن میلاد اجرای زنده باشد در تاریخ 13 شهریور نیز در دو سانس و در همان محل به اجرای منتخبی از کارهای قبلی و آهنگ اصلا صداش کردی را اجرا کند.

این روزها خواننده‌ی سریال رمضانی هفت سنگ در حال برنامه ریزی برای کنسرت خود در 15 و 16 شهریور ماه در دوسانس 21:45 و 18:15 واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن میلاد است.

مازیار فلاحی که تا کنون آلبوم قلب یخی و لعنت به من از وی وارد بازار موسیقی شده است، در این کنسرت از آلبوم جدید خود رونمایی می‌کند.

رحیم شهریاری میزبان آذری‌ زبان‌ها

رحیم شهریاری یکی از خوانندگان آذری زبان کشورمان است. محبوبیت این خواننده تنها به مردمان آذری زبان ختم نمی‌شود و طرفداران از همه‌ی اقوام و حتی فارسی زبانان نیز دارد.

شهریاری در 21 شهریور در دو سانس 21:30 و 18:30 در نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن میلاد میزبان آذری زبانان و آذری دوستان خواهد بود.

کنسرت همخوانی و همنوازی گروه خینا در تالار وحدت کنسرت همخوانی و همنوازی گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی و تنظیم کنندگی جلال امیرپور سعید در تاریخ 7 و 8 شهریور، ساعت 22 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

گفتنی است خوانندگان کنسرت همخوانی و همنوازی گروه خنیا، پری ملکی، فاروق کسمایی و نیکی شیر بیشه هستند.

شایان ذکر است برای تهیه بلیط هر یک از کنسرت‌ها می‌توان به سایت www.iranconsert.com مراجعه نمایید.


 انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیروان
۱۴:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مرتضی پاشایی 29مردا، بوکان کنسرت داره
آخرین اخبار