سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«یه عصر طلایی» در جشن انقلاب مهمان خانه‌ها شد

اولین قسمت ویژه برنامه تولیدی «یه عصر طلایی» به مناسبت سی و شمشین سالگرد پیروزی انقلاب از 12 تا 21 بهمن ماه در دهه فجر هر روز ساعت 15:20دقیقه بر روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «یه عصر طلایی» با بیان این مطلب گفت: این برنامه در 9 قسمت ویژه روزهای جشن بزرگ ملی ایران در فضایی شاد و مفرح همگام با روزهای انقلاب پخش می شود. 

احمدی در ادامه با اشاره به موضوعات این ویژه برنامه توضیح داد: ریشه های دینی یک انقلاب مردمی، جایگاه و تاثیر یک راهبر در رسیدن به پیروزی، میل به استقلال، استکبار ستیزی و زیر بار ظلم نرفتن، تاثیر نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه نوجوان امروز در قبال انقلاب و.... محورهای این برنامه را تشکیل می دهد. 

تهیه کننده ویژه برنامه «یه عصر طلایی» با اشاره به بخش های این ویژه برنامه اضافه کرد: نمایش، موسیقی ( پخش سرودهای انقلابی  را در فضاهای مرتبط با دهه شصت) تصویر، پلاتو های طنز، یه یادگاری طلایی (در این بخش برنامه های خاطرانگیز چاق و لاغر، خبرنامه ، خبرچین ، مجرهای تلویزیونی دهه شصت ، برنامه های نمایشی و عروسکی دهه شصت در قالبی جدید و نمایش داده می شود)، یه گپ و گفت طلایی، یه خاطره طلایی و... بخش های این ویژه برنامه است و این ویژه برنامه با ترسیم و زنده کردن حال و هوای روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای نوجوانان تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/ رض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.