سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی

ویژه برنامه 36 در دهه فجر از شبکه سه

این مرکز در دهه فجر با همکاری صدا و سیما اقدام به ساخت و پخش ویژه برنامه 36 در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان ارشد و مطرح نموده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ این مرکز در ایام الله دهه مبارک فجر با همکاری صدا و سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون اندیشه جوان اقدام به ساخت و پخش ویژه برنامه 36 در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان ارشد و مطرح نموده است.

این برنامه در ایام دهه مبارک فجر از شبکه سوم سیما پخش می شود که به بررسی موضوعاتی همچون:حجاب، منافقین، رابطه با آمریکا، تعلقات دینی مردم قبل و پس از انقلاب، ما و فلسطین، فضای مجازی، ناگفته های جنگ تحمیلی، مفاسد اقتصادی، تولید علم و انقلاب:ریزش ها و رویش ها و... می پردزاد.

این برنامه که در فرهنگسرای امام(ره) با حضور جوانان و در فضایی متفاوت به صورت پرسش و پاسخ از کارشناسان تهیه و ضبط می گردد بر جذابیت های سمعی و بصری آن افزوده و باعث استقبال خاص مخاطبان گردیده است. همچنین تاکنون حجت الاسلام زائری، حجت الاسلام حسینیان، دکتر شیخ الاسلام و دکتر سیدمحمدمرندی و دکترصفار هرندی میهمانان این برنامه بوده اند.

علاقمندان به حضور در این برنامه می توانند با روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به شماره 09359443023 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.