«امیرحسین خرمشاهی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هدف برنامه «روز‌آمد» مبارزه با مدرک‌گرایی است

امیر حسین خرمشاهی گفت: یکی از اهداف برنامه «روز آمد» ایجاد بستر مناسب برای ورود افراد از سنین کودکی به کسب و کار و مشاغل و مبارزه با مدرک گرایی و جایگزینی آن با مهارت کسب و کار و زندگی است.

امیر حسین خرمشاهی، تهیه کننده برنامه «روز آمد» در خصوص تغییر رویکرد شبکه پنج در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکرد شبکه پنج، «روزآمد» برنامه‌ای اقتصادی است که با معرفی کارآفرینان برتر، خبرهای اقتصادی،‌ تحلیل‌های اقتصادی، مهارتهای ثروت آفرینی، آموزش بورس، تحلیل تیتر روزنامه‌های اقتصادی کشور و معرفی کتابها و مقالات در حوزه اقتصاد، روی آنتن می‌رود.
 
وی تاکید کرد: برنامه "روز آمد" را می‌توان مجله اقتصادی شبکه پنج نامید که همه روزه از ساعت 7 الی 7:30 از این شبکه پخش می شود.
 
خرمشاهی ادامه داد: فرهنگ سازی در میان خانوارها، ایجاد بستر مناسب برای ورود افراد از سنین کودکی به کسب و کار و مشاغل و از همه مهمتر مبارزه با مدرک گرایی و جایگزینی مدرک گرایی با مهارت کسب و کار و زندگی، از اهداف برنامه روز آمد است.
 
به همین منظور و برای دستیابی به این اهداف شش نفر از اساتید حوزه اقتصاد، در زمینه اشتغال،‌ ثروت آفرینی، تجارت الکترونیک و بورس در برنامه حضور دارند.
 
تهیه کننده برنامه "روزآمد" افزود: تا به حال 25 قسمت از برنامه پخش شده است و برنامه تا پایان امسال همین روال را طی خواهد کرد.
 
خرمشاهی عنوان کرد: همچنین در پایان سال ارزیابی عملکرد برنامه و میزان مخاطب سنجیده خواهد شد و با توجه بیشتر از لحاظ مدیریتی، وقت برنامه در سال آینده به 1 ساعت افزایش خواهد یافت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال آینده قصد داریم که صبحانه کاری را در جمع کارآفرینان که به طور زنده در برنامه حضور دارند، تدارک ببینیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار