سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولبک: من کارم را به درستی انجام دادم

زننده گل پیروزی بخش آرسنال منچستریونایتد معتقد است که کارش را به درستی در برابر تیم سابقش انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، تیم آرسنال موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد منچستر یونایتد بگذرد.
 
در این دیدار دنی ولبک بازیکن باشگاه آرسنال که فصل پیش با مبلغ 16 میلیون پوند از باشگاه منچستر یونایتد جدا شد و جمع توپ چی ها پیوست موفق شد علی رغم فشارهای زیادی که بر روی در ورزشگاه اولترافورد وجود داشت گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در نهایت توپچی های لندن با نتیجه 2 بر 1 از سد یونایتد گذشتند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
 
وی در این خصوص گفت: واقعا پذیرای و مهمانی بسیار خوبی بود، برای من بسیار سخت بود اما تمام تلاشم را کردم تا بتوانم احترام ها و حرمت را نگهدارم. این مسئله چیزی درباره حرفه ای بودن است، این که بتوانید در چنین شرایطی تمرکزتان را بر روی بازی بگذارید و به تلاشتان ادامه دهید. من توانستم به راحتی از سد آنتونی والنسیا بگذرم و یک گل تماشایی وارد دروازه دیوید دخیا کنم، به هر حال من از این بابت خوشحالم که تیم مان موفق شد به مرحله بعد صعود کند و راه یابد، من واقعا حرفه ای کار کردم و سعی کردم کارم را به درستی برای باشگاه‌هم انجام دهم چرا که به هر حال صعود به مرحله بعد برای ما بسیار مهم بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.