اسکوچیچ: شخصیت فولاد بیش از آن است که به مساوی رضایت دهد/جورجوس دونیس ؛ نیمه اول فولاد شانس آورد نیمه دوم ما

سرمربی فولاد:نتیجه امروز من را راضی نکرد اما امیدوارم هواداران همچنان مارا حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دراگان اسکوچیچ پس از تساوی بدون گل فولاد مقابل الهلال عربستان با تاکید بر اینکه بازیکنان فولاد به سرسختی شهرت دارند و فقط برای برد در میدان بازی امروز حاضر شدند گفت: نتیجه امروز من را راضی نکرد . گرچه از همه بازیکنان فولاد  تقریبا راضی ام . اما تساوی نتیجه خوبی نیست. 
 
وی در ادامه اظهار داشت: نتیجه تساوی در شخصیت و شأن مربیگری من نیست ولی با توجه به اینکه مسائلی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان مان در این بازی جنگیدند، بخاطر جنگندگی شان از این یک امتیاز راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه سخت‌ترین و بزرگترین حریف ما در گروه الهلال بود  ادامه داد:  در نیمه اول از بازیکنانم رضایت نداشتم زیرا نتوانستند به خوبی مسائل تاکتیکی‌ ما را در زمین پیاده کنند. اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند و فرصت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
 
وی اضافه کرد:بارها به شماها گفته ام که هیچوقت به نتیجه مساوی راضی نیستم، بهرحال امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی امتیازها را جمع کنیم.
 
سرمربی فولاد ادامه داد: ما امروز با سیستم 1-2-3-4 بازی کردیم و تقریبا به آنچه که می‌خواستیم دست یافتیم. امیدوارم در سال جدید شروع خوبی داشته باشیم و  به نتیجه خوبی برسیم.
 
وی اظهار داشت:جا دارد از تمام هواداران فهیم خوزستانی که علیرغم نتایج هفته های اخیرمان، مشکلات ما را درک کردند تشکر کنم. آنها هیچوقت دست از حمایت ما بر نمی دارند و ممنون همه آنها هستم.
 
اسکوچیچ در پایان  سال نو را به تمامی مردم ایران تبریک گفت.
 
جورجوس دونیس ؛ نیمه اول فولاد شانس آورد نیمه دوم ما
 
سرمربی تیم الهلال عربستان در ابتدای این نشست خبری عنوان داشت: بازی سختی بود و یکی از دلایلی که بازی را سخت کرده بود، کیفیت بد زمین بازی بود.
 
وی گفت: در نیمه اول ما توپ را کنترل کردیم و مالکیت بالایی داشتیم و موقعیت زیادی خلق کردیم اما با بی دقتی از دست دادیم.
 
دونیس اظهار داشت:  از دقیقه 50 تا 75 فولادی ها سوار بر بازی بودند و ما یک مقدار خوش شانس بودیم که گلی را دریافت نکردیم. درباره نتیجه نمی توانم نظری بدهم اما تلاس بازیکنانمان برای من قابل تقدیر بود.
 
وی در ادامه گفت: تصوری که در مورد فولاد داشتم تغییری نکرده  است  و معتقدم تیمی که سخت تلاش می کند می تواند به نتیجه برسد.

وی در ادامه  گفت:  مسیرها یکی است اما اگر بخواهیم تیم هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید و چلسی را با تیم های آسیایی مقایسه کنیم صحیح نیست .چرا که آنها ثروتمند هستند و پول های زیادی را خرج می کنند.
 
وی اضافه کرد: بهرحال در هردو لیگ آسیا و اروپا  بازی ها دشوار است .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار