سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استوریچ: برای قهرمانی در فصل آینده تلاش می‌کنیم

بازیکن باشگاه لیورپول معتقد است تیمش برای قهرمانی در فصل آینده تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه لیورپول که هم اکنون در جایگاه پنجم قرار دارد، در این فصل نتوانست توفیقات فصل قبل را بدست آورد و در همان ابتدای فصل نیز سه بازی از 6 بازی خود واگذار کرد تا رسیدن به باشگاه چلسی و صدر جدول از همان ابتدا برایش دست نیافتنی باشد.

وی در این خصوص گفت: البته ما نتوانستیم در این فصل بازی زیبایی از خود ارائه دهیم و عملکردی را که فصل پیش داشتیم را تکرار کنیم، اما به هر حال مسائل تغییر می‌کند ما هدفمان این است که تا پایان فصل خوب بازی کنیم و فصل آینده نیز بدون شک سعی می‌کنیم این نتایج را جبران کنیم و تنها هدفمان این نخواهد بود که در جمع 4 تیم حضور یابیم و در لیگ قهرمانان اروپا باشیم، بلکه بر این باور هستیم سال آینده باید برای قهرمانی و بالا بردن جام تلاش کنیم. ما باید فصل را بهتر شروع کنیم اما هم اکنون تلاش می‌کنیم که عملکرد مطلوب‌تری در فصل آینده داشته باشیم. من باور دارم هم اکنون و در این مقطع زمانی نیز می‌توان به جمع 4 تیم برتر رسید و دست یافت. 
هنوز 6 مسابقه دیگر برای ما باقی مانده است و هر چیزی در این شرایط امکان‌پذیر است.

گفتنی است باشگاه لیورپول هم اکنون و در پایان هفته 32 لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره با 57 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و هفته آینده نیز در چارچوب همین رقابت‌ها باید به مصاف هال سیتی برود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.