سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال شهرداری تبریز:

مقابل ستارگان سبزواری کار سختی را پیش رو داریم

سرمربی تیم هندبال شهرداری تبریز گفت: تیم شهرداری تبریز با تلاش‌ زیادی مقابل ستارگان سبزواری ظاهر می‌شود.

فرهاد قیامی، سرمربی تیم هندبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از چند مرحله تمرین خوب و مناسب، تیم شهرداری تبریز با آمادگی لازم در مقابل تیم سبزواری به رقابت‌ می‌پردازند، در این بازی جواد رضایی و حسن فرزانه به علت مصدومیت در بازی فردا حضور ندارند.
 
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیم ثامن الحجج سبزواری در صدر جدول قرار دارد و دارای شرایط خاص و ویژه‌ای می‌باشد. این تیم دارای انگیزه بالایی است و قبل از بازی خود را پیروز میدان می‌داند. تیم سبزواری، دارای 11 ملی پوش خوب تیم ملی هندبال است و یکی از تیم‌های مطرح هندبالی کشور می‌باشد. تیم‌های دیگر مانند مس کرمان، فولاد سپاهان نیز دارای ریشه خوبی در زمینه هندبال هستند.
 
سرمربی تیم شهرداری تبریز در ادامه گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا در مقابل تیم برتر لیگ باشگاه‌های هندبال بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.
 
وی همچنین در ادامه تصریح کرد: هفته پایانی دور برگشت لیگ باشگاه‌های هندبال است و در بازی بعد به مصاف تیم هپکو اراک خواهیم رفت.
 
تیم هپکو اراک نیز جز تیم‌های خوب و مطرح است و از تجربیات کافی در رشته هندبال برخوردار است، تیم ما نیز کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت و سعی می‌کینم با انجام کامل به مصاف این تیم برویم.
 
یادآور می‌شود: هفته دهم دور برگشت  لیگ باشگاه‌های هندبال مقابل تیم شهرداری تبریز و ثامن الحجج سبزواری روز چهارشنبه 6 خرداد ماه به میزبانی سبزواری برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، لیگ ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.