سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

پیر جماران در دوران حیات پوزه استکبار جهانی را به خاک مالید

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ، ابراز داشت : پیر جماران در دوران حیات و سکانداری نظام جمهوری اسلامی ایران پوزه استکبار جهانی را با این جمله که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، به خاک مالید .

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دنیای کفر با رحلت امام راحل باردیگر ساز خود را با آهنگ اسلام ستیزی و ایران هراسی برای تخریب ایران اسلامی کوک کرد ولی مقام معظم رهبری این مین های کاشته شده را با درایت و هوشیاری کامل خنثی نمود .

وی در آستانه سالروز قیام 15 خرداد ، گفت :ایران اسلامی بستر رشد توطئه های استکبار جهانی در قالب مین هایی تخریبی و نامرئی بود که در ادوار مختلف آسیب هایی را به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرد .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : قیام 15 خرداد و حادثه خونین مدرسه فیضیه مقدمه قطع سلطه استکبار بر ایران بود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : امام خمینی (ره) توجه خاصی به حوزه علمیه قم یکی از تریبون های طنین انداز ندای استکبار ستیزی در فضای ایران و آسمان جهان اسلام بود .

نکو با تاکید بر اینکه شهادت برخلاف تفکر دشمن به منظور قطع ریشه انقلاب اسلامی در ایران ، جبهه مبارزه با طاغوت و مستکبران جهان را تقویت کرد ، اضافه کرد : کشتار روحانیون در مدرسه فیضیه قم مقدمه ای برای کوتاه کردن دست استکبار جهانی از دامان ایران اسلامی بود .



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.