سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

راه اندازی سامانه 131 برای گزارش تغییر کاربری زمین های کشاورزی

سامانه 131 برای گزارش تغییر کاربری زمین های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛ همزمان با گردهمایی 2 روزه مدیران امور اراضی منطقه 3 کشور در شهرکرد، سامانه 131 برای گزارش تغییر کاربری زمین های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

مدیرکل جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری هدف از راه اندازی این سامانه را دریافت تماس و گزارشات مردمی از تغییر کاربری زمین های کشاورزی بیان کرد و گفت: پس از دریافت اطلاعات تغییر کاربری از طریق این سامانه، اکیپ های گشت اعزام و موضوع را بررسی می کنند.

رستم غیبی پور افزود: هم اکنون دو اکیپ سه نفره گشت و بازرسی برای مقابله با تغییر کاربری زمین های کشاورزی در این استان فعال است و اقدامات اولیه برای فعالیت پنج اکیپ دیگر نیز انجام شده است.

141 هزار و 173 هکتار از زمین های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به کشت محصولات زراعی و 48 هزار و 221 هکتار به محصولات باغی اختصاص دارد.

گردهمایی 2 روزه مدیران امور اراضی منطقه سه کشور با حضور مسئولان و معاونان سازمان امور اراضی کشور و مدیران امور اراضی استان های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، خراسان جنوبی، یزد، بوشهر و کرمان، در روزهای دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 خرداد 94 در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.