سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با حادثه ذوب آهن اصفهان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به دنبال وقوع حادثه در شرکت ذوب آهن اصفهان و کشته و مجروح شدن 9 نفر از کارگران این واحد صنعتی، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده کشته شدگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان بر آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متن اطلاعیه صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است.

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

در روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در ایامی که تعلق به مولی‌الموحدین امیرالمومنین، علی علیه السلام دارد؛ شاهد حادثه مولمه و غیرقابل پیش بینی انفجار در کارخانه ذوب آهن اصفهان بودیم. با کمال تأسف و تأثر سه نفر از کارگران مخلص و خداجوی عرصه تولید در این حادثه فاجعه بار جان به جان آفرین تسلیم نمودند و شش تن نیز با سوختگی و جراحت مواجه شدند.

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی خدمت‌گذار به قشر عزیز و مخلص کارگر؛ این حادثه را به محضر خانواده معزز این سه کارگر مرحوم و قاطبه کارگران عزیز و مدیریت کارخانه ذوب آهن اصفهان، این تلاش‌گران عرصه تولید تسلیت عرض می‌نماید.

بی شک تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان از دست رفته مرضی حضرت حق بوده و با توجه به اینکه آنان در مسیر خدمت به جامعه اسلامی و نظام تولید در کشورمان جان شیرین خود را از دست داده‌اند از جایگاه ویژه‌ای در سرای باقی برخوردار خواهند بود انشاء الله.

سازمان تأمین اجتماعی ضمن همدلی و همدردی مجدد با خانواده درگذشتگان، تمام تلاش خود را در جهت بهبود و سلامت مجروحین این حادثه مبذول خواهد داشت. در این شب عزیز که شب تنفیذ مقدرات امت اسلامی و سومین شب قدر می‌باشد، برای درگذشتگان آمرزش واسعه الهی و برای بازماندگان محترمشان صبر جمیل مسئلت می‌نماید.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.