سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار لحظه به لحظه آخرین نقل و انتقالات فوتبال

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امروز دو شنبه 5 مرداد ماه تاریخ رسمی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال به پایان می رسد.

**تیم های لیگ برتر فوتبال امروز می توانند نفرات مورد نظر خود را برای ثبت قرار داد به هیئت تهران ببرند و لیست خود را نهایی کنند.
 
این در حالی است که گفته می شد تیم های بدهکار نمیتوانند قرار داد های خود را ثبت کنند.
 
**تیم فوتبال راه آهن اولین تیمی بود که امروز قرار داد بازیکنان خود را در هیئت فوتبال ثبت کرد.
 
** امین منوچهری مهاجم فصل گذشته راه آهنی‌ها قرار داد خود را با این باشگاه یک فصل دیگر تمدید کرد.
 
** همچنین مهران قاسمی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند اصفهان و مهدی جعفرپور مدافع فصل گذشته پرسپولیس بازیکنان  جدید زرد پوشان راه آهن هستند.
 
** حسین کریمی بازیکن فصل گذشته پیکان ، حمید رضا علی عسگر بازیکن سابق پرسپولیس و علیرضا محمد از دیگر بازیکنانی هستند که تاکنون با راه آهنی ها قرارداد خود را به ثبت رسانده اند.

** تیم فوتبال استقلال دومین تیمی است که قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی خود را به ثبت رساند.

**محسن کریمی بازیکن جوان آبی پوشان به مدت دو فصل با این تیم تمدید کرد. همچنین حسین تراب پور، محمد نوازی و سیروس دین محمدی به همراه امیر مهریزی ماساژور استقلال از جمله اعضای کادر فنی بودند که با حضور در هیئت فوتبال تهران با استقلال قرارداد بستند.

**ترابپور بعد از ثبت قرارداد در هیئت فوتبال بیان کرد: وضعیت تیم برای بازی روز پنج شنبه در مقابل سیاه جامگان خوب است، هنوز دروازه بان مد نظر برای بازی مقابل سیاه جامگان مشخص نشده و قرار است در خصوص این مساله یک روز قبل از بازی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

** فرزاد مجیدی و قربانعلی پور بدنساز تیم فوتبال استقلال در هیئت فوتبال حاضر شده و قرارداد خود را با این تیم ثبت کردند.
 
**سیروس دین محمدی پس از ثبت قرارداد خود در هیئت فوتبال استان تهران گفت: تیم از وضعیت قابل قبولی برخوردار است.
 
وی در خصوص اینکه در کادر فنی بزرگسالان استقلال حضور دارید بیان کرد: با توجه به زحماتی که در تیم های پایه استقلال کشیده ام توانستم با عملکرد خوب خود به تیم بزرگسالان راه پیدا کنم.
 
وی درباره شماره 7 استقلال تصریح کرد:‌حاشیه‌ای در تیم نداریم و به زودی مشخص می شود که شماره 7 به  تن چه بازیکنی خواهد رفت. 

**طبق شنیده ها از منابع آگاه گفته می شود محسن فروزان دقایقی پیش در باشگاه استقلال حضور پیدا کرده و قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده است و در حال حاضر در هیات فوتبال استان تهران حضور دارد و قرار است به تیم سیاه جامگان اضافه شد.

**اعضای کادر پزشکی استقلال از جمله دکتر ستوده نیز قرارداد خود را در هیات فوتبال به ثبت رساند.
 
**محسن فروزان پس از فسخ قرارداد خود از تیم باشگاه استقلال در هیئت فوتبال استان تهران بیان کرد: قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کردم و قراراست به تیم سیاه جامگان بروم و باید بگویم که این تیم بسیار خوب است و طرفداران زیادی دارد و مهمترین چیزی که در حال حاضر برای من ارزشمند خواهد بود این است که یک سال در جوارحرم امام رضا (ع) به مردم مشهد خدمت خواهم کرد.
 
امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشم و بتوانم به جایگاهی که می خواهم برسم.
 
فروزان در خصوص بازی استقلال وسیاه جامگان تصریح کرد: راجع به این موضوع در حال حاضر صحبتی ندارم اما بعد ها حرف‌هایی برای گفتن خواهم داشت و بهتر است بگویم که در مورد مربی ، و مسائل دیگر به صورت اختصاصی با تمام رسانه ها صحبت خواهم کرد.
 
**مهدی ارژنگ نیا آنالیزور تیم فوتبال استقلال هم لحظاتی پیش قرارداد خود را با استقلال در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند .
 
**محسن فروزان هم برگه خروج از استان خود را برای حضور در تیم سیاه ‌جامگان دریافت کند.

**پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال به همراه خسرو حیدری ، امید ابراهیمی ، ویعقوب کریمی بازیکنان تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران یه ثبت رساندند.
 
**امید ابراهیمی پس از ثبت قرارداد خود در هیئت فوتبال استان تهران گفت: برای یک فصل دیگر با تیم استقلال قرارداد بستم و از تیم فوتبال سیاه جامگان شناخت زیادی ندارم، اما امیدوارم در فصل آتی بتوانم موفق ظاهر شویم.
 
**ابراهیمی افزود: خوشحالم که در خدمت تیم استقلال هستم و امیدوارم سال خوبی را به همراه بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم.
 
وی در مورد انتخاب برترین‌ها افزود:  به انتخاب شده‌ها تبریک میگ‌ویم و اهل اعتراض و دل خوشیم اما با تلاش سعی می‌کنم تا سال بعد بهترین عنوان را کسب کنم.

**پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از ثبت نام خود در هیئت فوتبال استان تهران گفت: امیدوارم به یاری خداوند بتوانم فصل خوبی را در استقلال داشته باشیم و با پشتیبانی هواداران نتایجی را که درشان تیم استقلال خواهد بود را کسب کنیم.
 
وی بیان کرد:  خسرو حیدری یعقوب کریمی و امید ابراهیمی آخرین بازیکنانی هستند که قراردادهایشان در هیئت فوتبال استان به ثبت رسید البته هنوز دو جای خالی در فهرست‌مان داریم که یکی برای بازیکنان خارجی  و دیگری برای بازیکن آزاد است.
 
وی بیان کرد: در بازی مقابل تیم سیاه جامگان تمامی بازیکنان تیم را در اختیار نخواهیم داشت دو محروم و دو مصدوم و بازیکنان خارجی هم به شرایط لازم نرسیدند، اما امیدوارم  با بازیکنان جوان که بر روی آن سرمایه گذاری شده و آینده خوبی هم دارند بتوانم نتایج خوبی را رقم بزند،البته در مشهد به زیارت امام رضا هم خواهیم رفت و امیدوارم با کمک همه بتوانم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص این که کدام یک از دروازه‌بان‌ها  در مقابل سیاه جامگان در درون دروازه قرار خواهد گرفت، افزود: بهتر است این سوال‌ها در حال حاضر پرسیده نشود روز مسابقه این مساله مشخص خواهد شد.
 
مظلومی تصریح کرد: ما یکسری مسائل داشتیم که در روزهای آخر توانستیم قرارداد برخی بازیکنان را تمدید کنیم به عنوان مثال رضایت نامه کریمی  روز گذشته  صادر شد و مردم از این بابت بی‌خبر هستند نظری جویباری و امیری و افشارزاده و همچنین پورحیدری خیلی زحمت کشیدند تا این تیم جمع گردد، البته دو جای خالی دیگر باقی مانده و تا آخر ثبت منتظر جز تازه‌ای باشید و شاید اتفاق دیگری رخ بدهد.

در حالیکه آخرین ساعات روز پایانی فصل نقل و انتقالات را پشت سر می گذاریم، سید مهدی سید صالحی مهاجم جدید تیم فوتبال راه آهن و فرهاد کاظمی سرمربی این تیم تا کنون برای ثبت قراردادهای خود به هیئت فوتبال مراجعه نکرده اند البته از آنجایی که کادر فنی تیم ها می توانند خارج از مهلت قانونی فصل نقل و انتقالات نیز قرارداد خود را ثبت کنند، فرهاد کاظمی فرصت دارد در روزهای آینده نیز برای انجام این امر به هیئت فوتبال بیاید.

همچنین فرهاد کاظمی،مرتضی کرمانی مقدم و وحید قلیچ از اعضای کادر فنی و کاظم برجلو بازیکن  راه آهن امروز در محل هیئت فوتبال حاضر شده و قراردا خود را ثبت کردند.

فرهادكاظمی در حاشیه نقل و انتقالات گفت:ما ازهمه تيمها كمتر تمرين كرديم وتمام تيمها هشتاد روز تمرين كردند،سعي كرديم شاكله اصلي تيم راحفظ كنيم امیدوارم عملكردخوبي داشته باشيم.به لطف خدا راه آهن به حقش رسيد و در ليگ ماند.برنامه ريزي هاي خوبي كرده بوديم اما مشكلات گريبان تيم ماراگرفت.
وی خاطرنشان كرد؛بازيكنان ماتست پزشكي دادند و تا هفت صبح امروزثبت داخلي داشتيم.

كاظم برجلو گفت:امیدوارم كه با راه آهن فصل موفقی داشته باشيم وبتوانيم درحدنام راه آهن ظاهرشويم.وی درخصوص اينكه گفته می شود راه آهن تيم پيرمردهاست گفت:اينطورنيست ما از بازيكنان جوان زيادی بهره می بريم ،اگر اينطور باشد سايپا كه ازبازيكنان ميانسال بيشتري بهره مي برد.

 میلاد سلیمان فلاح قرارداد خود را با تیم فوتبال استقلال تهران فسخ کرد.

در حال تکمیل است ...
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.