کرمانی مقدم: برای برد مقابل سایپا به میدان می رویم

مربی راه آهن گفت: با وجود آمادگی تیم سایپا، برای برد به زمین می رویم و همه تلاشمان را می کنیم که سربلند از مستطیل سبز خارج شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی کرمانی مقدم، مربی باشگاه خبرنگاران راه آهن در کنفرانس خبری قبل از بازی با سایپا درباره شرایط این تیم گفت: در جریان مشکلات راه آهن هستید. با وجود این مشکلات یک امتیاز در اهواز از فولاد خوزستان گرفتیم. کسب این امتیاز در شرایطی بود که فولادی ها تمریناتشان را زودتر از دیگر تیم ها آغاز کرده بودند و بازیکنان ما تنها 4 روز تمرین کرده بودند.

وی افزود: گرمای زیاد و نداشتن تمرینات بدنسازی از مشکلات ما در بازی با فولاد بود. در بازی با سرخ پوشان اهواز اصولی دفاع می کردیم و اگر گل اول را بصورت اتفاقی دریافت نمی کردیم می توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره بازی فردا مقابل سایپا بیان کرد: با وجود آمادگی که تیم سایپا دارد برای برد به زمین می رویم. هدفمان کسب رتبه یک رقمی در لیگ امسال است.

کرمانی مقدم درباره مشکلات بدنی بازیکنان نیز گفت: دوره بدنسازی نداشته ایم و برای جلوگیری از مصدومیت، نمی توانیم تا هفته پنجم روی بازیکنان فشار بیاوریم.


مربی راه آهن درباره وضعیت محرومان و مصدومان این تیم در بازی با سایپا اظهار کرد: بازیکن محروم نداریم و حسین کریمی تنها مصدوم ما در این بازی است.

وی درباره مشکلات مالی راه آهن توضیح داد: مدیرعامل باشگاه خبرنگاران برای حل این مشکلات برنامه هایی دارد و بخشی از این مشکلات را هم حل کرده است. امیدواریم به زودی مشکلات مالی تیم به طور کامل به پایان برسند.

کرمانی مقدم درباره انتخاب استادیوم شهر قدس برای میزبانی بازی های راه آهن گفت: استادیوم شهر قدس بعد از استادیوم آزادی بهترین محل برای انجام مسابقات است، چون چمن مناسبی برای بازی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار