کرمانی‌مقدم: هزینه کردن در این فوتبال دل و جرات می‌خواهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این فوتبالی که فقط اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشد، تنها یک عاشق می‌تواند دل و جرات هزینه کردن بدون بازگشت سرمایه اش را داشته باشد.

کرمانی‌مقدم: هزینه پول بدون برگشت در این فوتبال دل و جرات می‌خواهدمرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:در فوتبالی که تنها اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشد و اکثر پول‌هایی که هزینه می‌شود بدون بازگشت است فقط یک عاشق می‌تواند دل و جرئت هزینه‌ کردن را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است و یک تصمیم اشتباه در واگذاری آن می‌تواند با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کند. باید تصمیمی گرفته شود که پرسپولیس به پرسپولیسی‌های واقعی واگذار شود و کسانی که واقعا عاشق این باشگاه هستند مسئولیت ان را در دست گیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در چند سال اخیر حسین هدایتی نشان داده که عاشق پرسپولیس است و بارها در بحران‌ها به داد این تیم رسیده و بدون هیچ چشم‌داشتی میلیاردها تومان برای تیم پرسپولیس خرج کرده است و به نظر من این تیم در صورتی که می‌تواند موفق باشد که حسین هدایتی برنده مزایده گردد و بدون شک وی برنامه‌های خاصی در صورت برنده شدن برای سربلندی این تیم خواهد داشت و پرسپولیس را دوباره به روزهای اوج خود برمی‌گرداند.

کرمانی مقدم در پایان ابراز داشت: اگرچه من اکنون در پرسپولیس حضور ندارم اما تمام وجود و زندگیم این باشگاه است و اگر من مرتضی کرمانی‌مقدم شده‌ام به خاطر وجود پرسپولیس و هوادارانش بوده و آرزو می‌کنم برنده مزایده کسی باشد که دل همه پرسپولیسیها را شاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار