سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تشکیل کارگروهی برای جلوگیری از سوءاستفاده دستگاه‌های اجرایی کرمان

برای پیشگیری از سوء استفاده، برخی از دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها کارگروهی تشکیل می شود تا نسبت به پیشگیری این مهم اقدامات لازم و شایسته را دنبال کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ،شورای پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی استان در راستای اهدافی که استاندار کرمان برای تسهیل امر سرمایه گذاری و پیگیری و بررسی گلوگاه های فسادخیز در دستگاه های اجرایی دنبال می کند، با حضور کلیه اعضاء در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد.

در ادامه دومین جلسه شورای پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی استان دبیرخانه این شورا توسط استاندار کرمان و حضور کلیه اعضا افتتاح و از سایت شورا نیز رونمایی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان در حاشیه افتتاح دبیرخانهشورای پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی استان افزود: این دبیرخانه به دستور استاندار در محل این اداره کل راه اندازی شده است.

باژیان گفت: کلیه مردم اعم از افراد حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت شورایپیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی استان به آدرس ((www.bazresi.gov.kr.ir)) سوالات حقوقی و یا مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی را پیگیری و سوال کنند.

وی یادآور شد: مردم نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از فساد ، ارتشا ، پیشنهاد های غیر قانونی و... در دستگاه های اداری استان و شرکت های دیگر مراتب را به دبیرخانه شورا اطلاع دهند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان، بر نظارت این شورا بر کار کلیه دستگاه های اجرایی، اداری ، بانک ها ، شرکتهای دولتی و خصوصی و هر شرکتی که به نوعی با دولت ارتباط دارد، خبر داد و خاطر نشان کرد: در گذشته مواردی از تخلفات در برخی دستگاهها ، بانکها ، شرکتها و ادارات وابسته به شهرداریها مشاهده شده است که با این شورا جای هیچگونه تخلفی باز نمی ماند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.