کرمان؛

بالکن ها و آفتابگیرهای غیر اصولی در بازار بزرگ کرمان جمع آوری می شوند

به زودی طرح ساماندهی و جمع آوری بالکن ها و آفتابگیرهای غیراصولی بازار بزرگ به شهرداری ارائه تا بر اساس طرح های مورد تایید اداره کل میراث فرهنگی، آفتابگیرها و چادرهای منطبق با فضای بازار نصب شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،مهندس علی بابایی سرپرست شهرداری کرمان با تاکید بر اینکه شهرداری کرمان منتظر ارائه طرح مرمت بازار بزرگ از سوی اداره کل میراث فرهنگی است، تصریح کرد: در صورت ارائه این طرح، شهرداری آمادگی دارد با همکاری میراث فرهنگی کار بدنه سازی و ساماندهی سایر قسمت ها را ادامه دهد.

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر کف سازی معابر منتهی به بازار توسط شهرداری کرمان در حال انجام است، گفت: انتظار می رود در آینده ای نزدیک این پروژه به اتمام رسد.

بابایی از آغاز ساماندهی بدنه بازار و حذف عناصر بصری مزاحم خبر داد و افزود: شهرداری کرمان آمادگی دارد با نظارت کارشناسان میراث فرهنگی نسبت به مرمت و بهسازی تمامی قسمت های بازار اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد :طبق اعلام اداره کل میراث فرهنگی استان، به زودی طرح مرمت و بازسازی بازار اختیاری و سرای سردار به شهرداری کرمان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.