کرمان؛

تشکیل کارگروهی برای جلوگیری از سوءاستفاده دستگاه‌های اجرایی کرمان

برای پیشگیری از سوء استفاده، برخی از دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها کارگروهی تشکیل می شود تا نسبت به پیشگیری این مهم اقدامات لازم و شایسته را دنبال کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ،شورای پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی استان در راستای اهدافی که استاندار کرمان برای تسهیل امر سرمایه گذاری و پیگیری و بررسی گلوگاه های فسادخیز در دستگاه های اجرایی دنبال می کند، با حضور کلیه اعضاء در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد.

در ادامه دومین جلسه شورای پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی استان دبیرخانه این شورا توسط استاندار کرمان و حضور کلیه اعضا افتتاح و از سایت شورا نیز رونمایی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان در حاشیه افتتاح دبیرخانهشورای پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی استان افزود: این دبیرخانه به دستور استاندار در محل این اداره کل راه اندازی شده است.

باژیان گفت: کلیه مردم اعم از افراد حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت شورایپیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی استان به آدرس ((www.bazresi.gov.kr.ir)) سوالات حقوقی و یا مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی را پیگیری و سوال کنند.

وی یادآور شد: مردم نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از فساد ، ارتشا ، پیشنهاد های غیر قانونی و... در دستگاه های اداری استان و شرکت های دیگر مراتب را به دبیرخانه شورا اطلاع دهند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان، بر نظارت این شورا بر کار کلیه دستگاه های اجرایی، اداری ، بانک ها ، شرکتهای دولتی و خصوصی و هر شرکتی که به نوعی با دولت ارتباط دارد، خبر داد و خاطر نشان کرد: در گذشته مواردی از تخلفات در برخی دستگاهها ، بانکها ، شرکتها و ادارات وابسته به شهرداریها مشاهده شده است که با این شورا جای هیچگونه تخلفی باز نمی ماند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.