سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت مناسبی برای بررسی طرح‌ها و لوایح وجود ندارد/ شورا نیازمند تحولات بنیادین است

اعضای شورای شهر در یک صد و هفتاد و نهمین جلسه شورا نقطه نظراتی را در خصوص کاستی ‌های شورا مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از اعضای شورا نقطه نظراتی را در خصوص اداره شورا و کم و کاستی ها مطرح کردند که در ابتدا احمد مسجد جامعی با تبریک به مهدی چمران و طلایی و دوستان منتخب و آرزوی توفیق برای آنها گفت: خواهش می‌کنم در سال سوم گزارش شورا یاری ها را بگذارید و علاوه بر گزارش رسمی مسئولین گزارشی از مردم داشته باشیم.

در ادامه دنیا مالی با تبریک اعضای جدید ضمن ارائه نقطه نظراتی در خصوص شورا گفت: کمیسیون معماری و شهرسازی 3 نفر است در حالی که یک کمیسیون دیگر 9 نفر عضو دارد که البته این مسئله توجیهی ندارد و درخواست دارم با توجه به اهمیت کمیسیون معماری وشهرسازی تدبیری اندیشیده شود چرا که دو سال از شورا گذشته و ما به وسط راه رسیده‌ایم و باید تجدید نظر داشته باشیم.

دنیا مالی ادامه داد: در یک جلسه غیر علنی باید نگاه نقادانه به عملکرد خود داشته باشیم و از فرصت باقی مانده استفاده کنیم.

دنیا مالی با انتقاد از ساعت شروع جلسات شورا گفت: جلسات شورا 9 و 30 دقیقه صبح شروع می‌شود که اگر با همین روند پیش برویم برای طرح‌ها و لوایح فرصت نداریم و این در حالی است که فلسفه شورا بررسی طرح‌ها و لوایح است.

مجتبی شاکری در ادامه گفت: نیازمند نظارت دقیق‌تر در شورا هستیم و لزوم ایجاد پژوهش برای بررسی طرح‌ها و لوایح وجود دارد.

سالاری در ادامه گفت: از همفکران خود از جمله آقای تندگویان، حکیمی‌پور ، دوستی ، مسجد جامعی و ... تشکر می کنم و شورا نیازمند تحولات بنیادی است که ایجاد مرکز پژوهش های شهر تهران از حمله موارد مهم محسوب می‌شود و درآمدهای پایدار ، طرح جامع و تفصیلی و حسابرسی باید تجدید نظر صورت گیرد و همچنین موضوع شورایاری ها که درخواست آقای مسجد جامعی بود حلقه واسط شورا و شهرداری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

چمران در خاتمه گفت: حضور بموقع در جلسات شورا از جمله موارد مهمی محسوب می‌شود که اگر از این پس رعایت نشود براساس قانون از حق جلسه کم می‌کنیم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.