سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحولات مناطق شهرداری تهران را اینجا بخوانید

از برپایی شهرک آموزش شهروندی در پارک پرواز تا میزبانی بوستان آموزش ترافیک منطقه 10 در جشنواره ورزشی را در این گزارش بخوانید.

*برپایی شهرک آموزش شهروندی در پارک پرواز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 گفت: شهرک آموزش شهروندی منطقه 2 در پارک پرواز برپا شد.

ذبیح اله زارع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان شهرک آموزش شهروندی با هدف آموزش کمپین آسمان آبی و زمین پاک ، آموزش و فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان منطقه 2 برپا شد.

وی تصریح کرد: شهرک آموزش شهروندی با دارا بودن مدرسه ، سرای محله، مغازه، مسجد ، گل فروشی، آپارتمان و کانکس بازیافت تداعی کننده محله‌ای آرام برای شهروندان است .

زارع  گفت: شهرک آموزش شهروندی در کنار محیط آموزشی دارای غرفه‌های تفریحی و آموزشی است که این غرفه ها شامل تیراندازی، دارت،‌ثبت نام مسابقه دوچرخه‌سواری، فوتبال دستی ، مرکز مهارت آموزی کوثر، کنترل و تست قند خون و فشار خون ،بهترین ها از دور ریختنی ها،‌ایستگاه‌ اطلاع‌رسانی، آموزش و ترویج جمع‌آوری پسماندهای خشک، جشنواره مشکات و ارائه محصولات فرهنگی و آموزشی طرح خط سفید است.

*بوستان آموزش ترافیک منطقه 10 میزبان جشنواره ورزشی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 گفت: جشنواره‌های تفریحی و ورزشی با بیش از 50 غرفه در پارک آموزش ترافیک از 21 الی 28 شهریور ماه برگزار می شود.

سید جواد حسینی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی در قالب برپایی ایستگاه‌های آموزشی با محوریت کاهش تولید پسماند و خط سفید، غرفه نقاشی و خلاقیت ویژه کودکان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری تئاتر، اکران نمایشگاهی پوسترهای آموزشی، توزیع محصولات مکتوب و نوشتاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های ورزشی و بازی بومی و محلی شامل بازی فوتبال دستی، طناب کشی و بازی های با طناب، دارت، شطرنج و دوچرخه سواری به صورت همزمان در پارک آموزش ترافیک برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 گفت: در این جشنواره‌ها با تاکید بر کاهش تولید و تفکیک زباله از مبدا و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک با محوریت کاهش آلودگی آسمان ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.