سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

واگذاری اجرای تصفیه خانه سد کلان ملایر به بخش خصوصی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از انعقاد قرارداد اجرای تصفیه‌خانه سد کلان ملایر با بخش خصوصی خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه ملایر در مدت دو سال اجرایی می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرتضی عزالدین گفت: به دلیل اینکه وضعیت اعتبارات عمرانی استان همدان محدود بوده، تصمیم گرفتیم احداث تصفیه‎خانه ملایر با اعتباری نزدیک به 50 میلیارد تومان را از طریق بخش خصوصی اجرایی کنیم.


وی افزود: اگر طرح تصفیه‌خانه ملایر از طریق اعتبارات دولتی اجرایی می‌شد بیش از پنج سال زمان نیاز داشت ولی این طرح  به روش مالی BOT و از طریق مناقصه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واگذار شد.

عزالدین با اشاره به اینکه قرارداد اجرای این پروژه با سرمایه‌گذار منعقد شده است، تصریح کرد: شرکت طرف قرارداد باید تا دو ماه آینده عملیات اجرایی تصفیه‌خانه را آغاز کرده و پس از دو سال طرح را به مرحله بهره‌برداری برساند.

وی با اعلام اینکه این طرح 25 سال مورد بهره‌برداری سرمایه‌گذار قرار گرفته و سرمایه‌گذار آب را به صورت تضمینی به دولت می‌فروشد، گفت: اجرای این طرح  50 میلیارد تومان برآورد شده که همگی از طریق سرمایه‌گذار تامین می‌شود.

انتهای پیام/س


برچسب ها: همدان ، تصفیه ، سد ، اجرا ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.