سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

استانداردسازی سیستم گرمایشی در مدارس اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان سیستم گرمایشی در مدارس استان اردبیل استانداردسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی اظهار داشت: هم‌اکنون سیستم گرمایشی استاندارد در اکثر مدارس اردبیل وجود دارد و در رابطه با سیستم گرمایشی در مدارس روستایی و شهری اردبیل هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت همه‌جانبه‌ای بر تجهیز مدارس اردبیل به سیستم گرمایشی وجود دارد، گفت: بازرسی‌های مداوم در راستای تجهیزات استاندارد در مدارس اردبیل انجام می‌گیرد تا کمبودها و نقص‌های گرمایشی در مدارس رصد شده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات انجام شود.

فرماندار اردبیل افزود: تجهیز سیستم گرمایشی در مدارس مناطق سردسیر و محروم نیز یکی از اولویت‌های اساسی است که هم اکنون اکثر مدارس مناطق محروم و سردسیر شهرستان اردبیل به امکانات نوین گرمایشی مجهز شدند.

زنجانی برخورداری از امکانات گرمایشی را یکی از مطالبات به حق دانش‌آموزان و دبیران مدارس دانست و گفت: برای رفاه حال دانش‌آموزان و یادگیری موثر در فصل سرما وجود امکانات گرمایشی استاندارد از ضرورت خاصی برخوردار است.

وی اظهار کرد: توسعه فضاهای آموزشی و علمی همراه با تجهیزات مورد نیاز در مناطق محروم یکی از اولویت‌های اساسی است چراکه باید امکانات و تجهیزات آموزشی به صورت عادلانه در سراسر شهرستان توزیع شود که در این راستا فرمانداری اردبیل اهتمام ویژه‌ای دارد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.