سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولیوند: تنظیم و طراحی برنامه 5 ساله برای تحقق توسعه پایدار در شهر قدس

شهردار قدس گفت: در نظر داریم با تنظیم و طراحی برنامه‌ای 5 ساله افق و چشم‌انداز این منطقه را بر مبنای اهداف و ظرفیت‌های موجود تعیین کنیم.

محمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش سازنده برنامه محوری در تحقق و حصول اهداف از پیش تعیین شده، اظهار کرد: با روزمرگی نمی‌توان شهر را به قله پیشرفت و شکوفایی هدایت کرد و باید برای تحقق توسعه پایدار به برنامه‌هایی هدفمند منسجم و مدون تکیه کرد.

وی افزود: شهر قدس در حوزه‌های متعددی اعم از ورزشی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و تولیدی توانمند است و چنین ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای هر شهر و منطقه‌ای یک فرصت ویژه محسوب می‌شود.

کولیوند گفت: در چنین فضا و شرایطی باید به صورتی هدفمند نسبت به اتخاذ راهکاری کارآمد برای شکوفایی و توسعه پایدار اقدام کرد.

شهردار قدس افزود: باید مشخص شود چه افق و چشم‌اندازی برای منطقه مورد اشاره متصور هستیم و تبدیل‌شدن به قطبی برجسته در هر یک از حوزه‌ های (فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، ورزشی و تولیدی) برنامه‌‌ریزی و طراحی‌های خاص به خود را می‌طلبد.

کولیوند عنوان کرد: طبق اولویت‌گذاری لحاظ شده در نظر داریم با تعامل و رایزنی با مراکز علمی و دانشگاهی ظرفیت‌های موجود به نحوی دقیق مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و با نیازسنجی‌های مطالعاتی و کارشناسی‌هایی که انجام می‌شود برنامه چشم‌انداز 5 ساله‌ای برای این شهر طراحی کنیم.

وی یادآور شد: امیدوایم این برنامه تا پایان سال تنظیم شود و در این مسیر از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای کارشناسان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام / 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.