ارتقا و استفاده از ظرفیت‌ علمی در زمینه پدافند غیرعامل

عزیز‌الله خسروجردی مدیر کل پدافند غیرعامل استان تهران گفت: برای نخستین بار،تفاهم‌نامه آموزش و ارتقا پدافندغیرعامل با شهرداری‌های کشور و دانشگاه امام حسین(ع)امضا شد.

ارتقا و استفاده از ظرفیت‌ علمی در زمینه پدافند غیرعامل
عزیزالله خسروجردی مدیر کل پدافند غیرعامل استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص امضای تفاهم‌نامه آموزش و ارتقا پدافند غیرعامل، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به منظور فرهنگ سازی و رعایت الزامات پدافند غیرعامل و در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حوزه شهری، ایمن سازی، مطالعات علمی، برای نخستین بار با دانشگاه امام حسین(ع) امضا شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه صنعتی شریف امضا شد، تأکید کرد: شهرداری بومهن برای نخستین بار در استان تهران برای استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور و افزایش سطح تصمیمات شهری بومهن آمادگی همکاری خود را در این زمینه اعلام کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل کشور از دلایل مهم امضای این تفاهم با دانشگاه امام حسین(ع)، بحث فنی، مهندسی و علمی آن دانست و اظهارداشت: برای به ثمر رساندن این تفاهم نامه دانشکده‌ها و مراکز علمی باید در کنار شهرداری‌ها آمادگی کامل و همکاری های لازم را داشته باشند.

وی در پایان با توجه به اینکه بومهن در این امر داوطلب بوده است، بیان داشت: برای دستیابی با اصول پدافند غیرعامل آموزش مردم و شهروندان به ویژه برای کسب تخصص در این زمینه مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار