کولیوند: تنظیم و طراحی برنامه 5 ساله برای تحقق توسعه پایدار در شهر قدس

شهردار قدس گفت: در نظر داریم با تنظیم و طراحی برنامه‌ای 5 ساله افق و چشم‌انداز این منطقه را بر مبنای اهداف و ظرفیت‌های موجود تعیین کنیم.

کولیوند: تنظیم و طراحی برنامه 5 ساله برای تحقق توسعه پایدار در شهر قدس
محمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش سازنده برنامه محوری در تحقق و حصول اهداف از پیش تعیین شده، اظهار کرد: با روزمرگی نمی‌توان شهر را به قله پیشرفت و شکوفایی هدایت کرد و باید برای تحقق توسعه پایدار به برنامه‌هایی هدفمند منسجم و مدون تکیه کرد.

وی افزود: شهر قدس در حوزه‌های متعددی اعم از ورزشی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و تولیدی توانمند است و چنین ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای هر شهر و منطقه‌ای یک فرصت ویژه محسوب می‌شود.

کولیوند گفت: در چنین فضا و شرایطی باید به صورتی هدفمند نسبت به اتخاذ راهکاری کارآمد برای شکوفایی و توسعه پایدار اقدام کرد.

شهردار قدس افزود: باید مشخص شود چه افق و چشم‌اندازی برای منطقه مورد اشاره متصور هستیم و تبدیل‌شدن به قطبی برجسته در هر یک از حوزه‌ های (فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، ورزشی و تولیدی) برنامه‌‌ریزی و طراحی‌های خاص به خود را می‌طلبد.

کولیوند عنوان کرد: طبق اولویت‌گذاری لحاظ شده در نظر داریم با تعامل و رایزنی با مراکز علمی و دانشگاهی ظرفیت‌های موجود به نحوی دقیق مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و با نیازسنجی‌های مطالعاتی و کارشناسی‌هایی که انجام می‌شود برنامه چشم‌انداز 5 ساله‌ای برای این شهر طراحی کنیم.

وی یادآور شد: امیدوایم این برنامه تا پایان سال تنظیم شود و در این مسیر از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای کارشناسان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار