سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

کشف کالای قاچاق پنج میلیاردی در خرم آباد پاسگاه انتظامی بیرانشهر

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از توقيف دو محموله چهار ميليارد وپانصد و پنجاه ميليون ريالي و دستگيري 3 نفر در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  لرستان ؛ سرهنگ نجفي گفت: پاسگاه انتظامی بیرانشهر توانستند، دو محموله قاچاق کالا که توسط افراد سودجو و با دو دستگاه خودرو خودرو کامیون ولو باری وتریلر بارکش به قصد عبور از شهرستان وارسال آنهابه ساير نقاط کشور در حال حرکت بودند را توقيف و 3 نفر سرنشین خودروها نیزدستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

نجفی گفت: دربازرسی از کامیون ولو باری مقدار 15 تن برنج به ارزش 000/000/990 ریال و از تریلر بارکش FH مقدار 4 تن برنج و 35208 قلم انواع لوازم قاچاق شامل صابون- شربت ویتامین سی- نوشابه انرژی زا – پودر میوه – شامپو دو قلو- پودر کاکائو – ترشی- نسکافه- قهوه – پودر سوخاری- کمپوت آنانس به ارزش 000/000/564/3 ریال کشف و ضبط شد.

نجفی افزود: راننده و صاحب اجناس یکی از خودروها تریلربارکش برای فریب ماموران انتظامی اجناس قاچاقی را در زیر 4 تن برنج جاسازی کرده بوند که با هوشیاری ماموران پاسگاه انتظامی بیرانشهر ترفند قاچاقچیان کالا کارساز نبود و در دام پلیس گرفتار شدند.

نجفی گفت : در مجموع ارزش دو محموله توقيفي چهار ميليارد و 550 ميليون ريال بود که تحويل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: قاچاقچیان کالابه جهت فرار از دست ماموران انتظامی جاده های فرعی را انتخاب می کنند که این دو محموله از محور فرعی بیرانشهر و از جنوب بوشهر به مقصد تهران در حال حرکت بودند که توقیف شدند.

نجفی گفت: صاحبان کالای قاچاق بعلت نداشتن مجوز قانونی گمرکی و فرار از پرداخت مالیات و به جیب زدن سود بالا دست به قاچاق کالا می زنند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، لرستان ، خرم آباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.