سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپلیکیشنی برای رونق دادن به کسب و کار تان

اگر شما هم صاحب یک کارگاه کوچک هستید و کسب و کارتان اپلیکیشن موبایل ندارد، باید به فکر داشتن آن باشید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Gallup، تقریباً سه چهارم امریکایی ها حد اقل ساعتی یک بار موبایل هوشمند خود را چک می کنند. ارزیابی ها نشان می دهند 90 درصد از زمان اختصاص داده شده به موبایل های هوشمند توسط کاربران، به استفاده از اپلیکیشن ها اختصاص داده می شود. امریکایی ها در حال حاضر بیشتر از زمانی که به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند، وقت خود را با اپلیکیشن های موبایلی می گذرانند.



رشد استفاده از موبایل های هوشمند به این معناست که اپلیکیشن های موبایل برای تمام شرکت های کوچک و بزرگ از جمله کسب و کار های کوچک به ابزار مهمی برای بازاریابی تبدیل شده اند. اپلیکیشن های موبایل، مشارکت مشتریان را بیشتر جلب می کنند، بازدید های مکرر را افزایش می دهند و اجازه ی طیف وسیعی از داد و ستد های آنلاین را به کسب و کار و مشتریانشان می دهند. با استفاده از اپلیکیشن می توان به مشتری بن تخفیف داد و به آنها اطلاع رسانی کرد. اپلیکیشن ها سرعت تماس با شرکت شما را نیز بالا می برند؛ این در دنیایی که خریداران آن برای واکنش سریع ارزش قائل می شوند باعث تقویت رابطه ی شما با مشتریانتان خواهد شد. حتی آیکون اپلیکیشن های موبایلی نیز با ارائه ی یک طرح بصری قابل تشخیص، به برند سازی شما کمک خواهند کرد.



بسیاری از مالکان کسب و کار های کوچک هنوز فکر می کنند اپلیکیشن داشتن بیش از اندازه هزینه بردار و دشوار است و نگران هزینه ی ساختن اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف مثل iOS، اندروید و ویندوز هستند. آنها از اینکه باید اپلیکیشن خود را پویا بسازند یا ناپویا اطلاعاتی ندارند و نمی دانند طراحی آن چگونه باید باشد. به علاوه، اغلب مالکان کسب و کار های کوچک تخصص این را ندارند که اپلیکیشنشان را خودشان بسازند.

در دنیا هستند شرکت های نوپایی که سعی دارند فرایند ساخت و آزمایش اپلیکیشن های موبایل را ساده کنند و ابزار های آن را به راحتی در گستره ی توان مالی کسب و کار های کوچک قرار دهند. برای مثال Bizness Apps یک شرکت نوپا واقع در سان فرانسیسکو است که رشد بسیار سریعی دارد. یکی از خدماتی که این شرکت در اختیار صاحبان کسب و کار های کوچک قرار می دهد قالبی است که به آنها اجازه می دهد ظرف یک ساعت، چه روی iOS و چه اندروید، یک اپلیکیشن کامل موبایل با طیف وسیعی از ویژگی ها برای خود بسازند؛ با امکاناتی نظیر فید های RSS بلاگ تا کارت تخفیف سیستم های سفارش غذا و رزرو موبایلی.

به علاوه، سیستم درگ اند دراپ این شرکت به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد به راحتی اپلیکیشن مد نظر خودشان را توسعه دهند، میزبانی کنند، و به جمع آوری داده های آنها بپردازند.

البته لازم است اپلیکیشن هایی که از این طریق ساخته می شوند توسط صاحبان کسب و کار مورد آزمایش قرار بگیرند تا از بی نقص بودنشان اطمینان حاصل شود. مطالعات نشان می دهند استفاده کنندگان از اپلیکیشن ها، در صورت مواجهه با یک باگ نرم افزاری، با احتمالی 40 درصدی ممکن است استفاده از آن را متوقف کنند.

یک شرکت نوپای دیگر به نام My Crowd QA واقع در سان فرانسیسکو نیز می تواند در فرایند تست این نرم افزار ها به صاحبان کسب و کار کمک کند. مای کراود ظرف چند دقیقه و با هزینه ای معقول، اپلیکیشن های دریافتی خود را به دنبال باگ های نرم افزاری به آزمایش می گذارد. آنها ظرف چند ساعت فهرستی از باگ های نرم افزاری اپلیکیشن ها را برای دریافت کننده ی خدمات خود می فرستند. اما بهترین بخش کار این است که تنها باگ هایی که توسط دریافت کننده مورد تأیید قرار بگیرند مشمول دریافت هزینه خواهند بود.

مای کراود با استفاده از 30000 کاربر تصادفی خود در سرتاسر جهان که برای پیدا کردن باگ نرم افزار ها با یکدیگر رقابت می کنند، رویکرد «سرعت بیشتر و هزینه ی کمتر» را برای خود برگزیده است؛ تا جایی که خدماتش را با 75 درصد تخفیف نسبت به رقبایش ارائه می دهد.

کسب و کار های کوچک با وجود شرکت هایی نظیر بیزینس اپس و مای کراود می توانند به راحتی و با قیمتی مناسب برای خود اپلیکیشن بسازند و آن را تست کنند. به این ترتیب حتی کوچک ترین شرکت ها نیز می توانند از مزایی که یک اپلیکیشن موبایل در جذب مشتری، تسریع فروش، و برندسازی برایشان به ارمغان بیاورد بهره مند شوند.



منبع: entrepreneur

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.