سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مسابقات بین المللی آلمان رخ می دهد؛

ملی پوش خراسانی جودو حریف جودوکار انگلیسی

جواد محجوب، ملی پوش خراسانی جودو در مسابقات بین المللی دوسلدورف آلمان با حریفانی از انگلستان و مصر رقابت می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی از حضور جواد محجوب جودوکار خراسانی در مسابقات بین المللی آلمان جایزه بزرگ دوسلدورف خبر داد و گفت: این ملی پوش خراسانی در وزن منهای 100 کیلوگرم در روز پایانی رقابتها به دیدار رقبای خود می رود.

حسین محمودی افزود: محجوب در نخستین گام جودوکاری از انگلستان را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «درویش رمضان» جودوکار مصری می رود.

وی با بیان اینکه محجوب امتیاز لازم جهت حضور در المپیک 2016 ریو را به دست آورده است، تاکید کرد: این جودوکار خراسانی در آمادگی مطلوبی قرار دارد و با نتایج خوبی که در اتریش بدست آورده در جایگاه بیستم جهان ایستاده است.

رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی تصریح کرد: در چارچوب المپیک ریو، 22 جودوکار نخست رده بندی جهانی حضور می یابند و جواد محجوب با ادامه همین روند در المپیک حضور پیدا خواهد کرد.

محمودی گفت: این مسابقات با 545 ورزشکار از 86 کشور جهان از سی بهمن در وزن های مختلف آغاز شده است.

وی همچنین افزود: برای نخستین بار در این استان دوره مربی گری درجه 3 و آزمون کمربند مشکی دفاع شخصی با حضور 65 نفر از مشهد و شهرستانها به مدت سه روز برگزار شد.

رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی تاکید کرد: این دوره در نوع خود بی نظیر بود و با حضور مربیان و ورزشکاران سایر رشته های رزمی در بخش دفاع شخصی شاهد سطح کیفی و فنی بالایی بودیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: محجوب ، جودو ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.