سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

توزیع نامحدود مرغ منجمد تا 15 فروردین در کرمان ادامه دارد

مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: توزیع نامحدود مرغ منجمد و گوشت گوساله تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهدی بنی اسدی افزود: 733 هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد و 20 هزار کیلوگرم گوشت گوساله منجمد به منظور توزیع به اداره کل پشتیبانی امور دام شمال استان کرمان اختصاص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه گوشت و مرغ به صورت جداگانه به اداره کل پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان اختصاص داده شده است.

بنی اسدی گفت: نرخ فروش مرغ به عاملان توزیع و فروشگاه های زنجیره ای عرضه این محصول، 45 هزار ریال و قیمت تعین شده برای مصرف کننده ۵۱ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای توزیع سهمیه مرغ در شمال استان کرمان وجود ندارد.

بنی اسدی خاطرنشان کرد: وزن مرغ های منجمد بین یک کیلو و 200 گرم تا یک کیلو و 800 گرم است.

وی گفت: نرخ مصوب گوشت گوساله ۱۸۵ هزار ریال برای عاملان توزیع و فروشگاه ها و 195 هزار ریال هم برای مصرف کننده تعین شده است.

بنی اسدی تصریح کرد: سبد حمایتی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شامل مرغ منجمد و کنسرو مرغ از طریق فروشگاه های زنجیره ای در استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه گوشت مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی برای ایام نوروز در استان کرمان ذخیره سازی شده گفت: استان کرمان از دو سال گذشته تاکنون علاوه بر اینکه واردات مرغ نداشته بلکه با مازاد تولید هم مواجه بوده است.

بنی اسدی افزود: سهمیه مرغ مورد نیاز امسال در استان کرمان از مرغداران داخلی خریداری شده که برای تنظیم بازار در این ایام عرضه می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: توزیع ، مرغ منجمد ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.