سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تامین گوشت سفید و قرمز شب عید خوزستانی ها

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از تامین 2 هزار و 210 تن مرغ منجمد داخلی و گوشت قرمز وارداتی در مرحله اول تنظیم بازار گوشت برای ایام شب عید در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات به قرار داشتن در مرحله اول تامین بهینه گوشت استان اشاره کرد و گفت: در این مرحله 2 هزار 100 تن مرغ منجمد داخلی و 110 تن گوشت گوساله وارداتی تامین شده است.

وی اظهار داشت: اگر نیاز استان، مازاد بر سهمیه ابتدایی باشد، محدودیتی در تامین آن نداریم و می‌توانیم نسبت به تامین اقلام مورد نیاز استان اقدام نماییم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان سلامات قیمت سقف مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم را 5 هزار و 100 تومان و قیمت سقف هر کیلوگرم گوشت گوساله 18هزار و 500 تومان برای مصرف کننده اعلام کرد و افزود: پیش بینی شده است با این وجود در جلسه تنظیم بازار قیمت‌های نهایی به صورت رسمی تعیین و اعلام گردد.

سلامات بیان داشت: طبق روال هرساله، توزیع مرغ منجمد و گوشت گوساله از 25 اسفندماه آغاز  و از طریق این شرکت، سازمان جهاد کشاورزی و مراکز عرضه عمده و خرد استان عرضه خواهد شد.

وی کیفیت گوشت‌ شب عید را مطلوب و مورد تایید دامپزشکی استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام‌شده هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع گوشت شب عید به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.