سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت نهایی میوه شب عید اعلام شد

سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، از نهایی شدن قیمت میوه های طرح تنظیم بازار و توزیع در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، جوادی، گفت: ستاد استانی تنظیم بازار بر اساس قیمتهای موجود در بازار قیمت میوه های سیب و پرتقال در قالب طرح تنظیم بازاررا نهایی کرد.

وی افزود: بر این اساس هر کیلوگرم پرتقال تامسون به قیمت 19 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز به نرخ 18 هزار ریال به مصرف کنندگان عرضه می شود و توزیع این اقلام از امروز اغاز شده و تا تاریخ 15 فروردین 95 ادامه دارد .

سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: تا کنون 3 هزار تن پرتقال و 1500 تن سیب در سردخانه های سطح استان ذخیره سازی شده و عرضه میوه شب عید در غرفه های سازمان میادین میوه و تربار شهرداری و میوه فروشانی که توسط اتحادیه میوه فروشان خرد معرفی می شود تهیه خواهد شد.

جوادی گفت: ده اکیپ که متشکل از نیروهای سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن وتجارت می باشد موظف به بازرسی از نحوه عرضه هستند، همچنین 250 اکیپ با ترکیب اتاق اصناف و اتحادیه ها مامور به بازرسی و بررسی عرضه محصولات در بازار هستند.

وی افزود: به همین منظور شماره تماس 124مدیریت بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت ونیز سامانه پیامک3000765555 مربوط به سازمان جهادکشاورزی اماده دریافت نقطه نظرات وشکایات زائران ومجاوران می باشد .

برچسب ها: میوه ، شب عید ، قیمت ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.