سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

گلایه مندی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از داوری بازی با تراکتورسازی تبریز

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با ابراز تأسف از نحوه داوری گفت: اکثر تصمیم‌ها به نفع تیم تراکتورسازی گرفته ‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و تراکتورسازی اظهار داشت: به عقیده من داور از اخراج بازیکن تراکتورسازی به‌راحتی گذشت. البته ما به‌دنبال توجیه باخت‌مان نیستیم.

وی گفت:انتظاری که از بازیکنان و خودم داشتم، در این دیدار برآورده نشد اما باید از اتفاق بازی امروز برای بازی‌های آینده درس بگیریم و در پنج بازی باقیمانده لیگ شاهد بازی‌ها و نتایج بهتری باشیم.

یحیی گل‌محمدی تاکید کرد میل بازیکنان ما برای پیروزی نسبت به حریف خوب نبود و انگیزه آنها نیز بیشتر از بازیکنان ما بود ،با این حال من این برد را به کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود:در این بازی آن‌طور که باید خوب دفاع نکردیم تا شانس زیادی به حریف ندهیم ،با این حال دروازه‌بان ما می‌توانست روی گل اول از زاویه خودش گل نخورد و روی گل دوم بازیکنان ما می‌توانستند یارگیری بهتری داشته باشند.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا تعویض‌هایش مؤثر بوده یا نه و چرا بازیکنان تعویضی عملکرد خوبی از خود نشان ندادند، خاطرنشان کرد: به نظر من تعویض‌ها بد نبودند. بازیکنان تعویضی باید با تمام وجود برای تیمش بازی کند و ما هم در این بازی با توجه به فشاری که روی توپ‌های هوایی به ما وارد شد بازیکنان قدبلند را به بازی فرستادیم تا روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های بلند تراکتورسازی مقاومت کنیم.

وی گفت :تعویض همیشه بگیر، نگیر دارد و به نظرم بازیکنان ما بد کار نکردند، اما خطاهای زیادی که داور گرفت و اوت‌های بلند آنها ما را اذیت کرد و از همین راه هم به گل رسیدند.



انتهای پیام/م
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.