سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهار امیدواری شوشتری برای توفیق مدیرعامل جدید پدیده شاندیز

مدیرعامل جدید پدیده شاندیزگفت: نمی‌خواهم پس از سال‌ها خدمت به مردم شهر و کشورم شرمنده آن‌ها باشم و برای هر خدمتگزاری که عهده‌دار خدمت در این پروژه مهم ‌شود، آرزوی توفیق دارم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی سید محسن شوشتری افزود: منطقی و منصفانه به‌نظر نمی‌رسد مسئولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود ازحمایت مسئولان ارشد برخوردار نیست.

وی اظهار داشت: بارها برای انجام وظیفه و حل مشکل موجود در یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان که یکی از مظاهر مشارکت مردمی و نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی است، مشروط به مساعدت و پشتیبانی مقامات استانی و کشوری که از قدرت چانه زنی و اعتبار دولتی برخوردارند، اعلام آمادگی کرده‌ام که از همه آنچه در توان دارم و از جان، مال و آبرویم در این راه مضایقه نخواهم کرد.

شوشتری افزود: درعین حال منطقی و منصفانه به‌نظر نمی‌رسد مسئولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود از حمایت مسئولان ارشد برخوردار نبوده و در آینده من بمانم و انتظاراتی که نتوانسته‌ام در سایه عدم حمایت‌های لازم برآورده کنم.

مدیرعامل جدید پدیده شاندیز با اظهار امیدواری برای هر خدمتگزاری که عهده‌دار خدمت در این پروژه مهم می‌شود گفت: در کنار مقامات ذی‌ربط و مدیران منتخب بوده و از هر کمکی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.