سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان؛

پاکسازی در شهرستان لالی به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک

رییس اداره محیط زیست مسجد سلیمان هدف از پاکسازی در شهرستان لالی را ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست بیان داشت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز نجاتی اظهار داشت: برنامه پاکسازی در شهرستان لالی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، فرمانداری شهرستان لالی ،اداره میراث فرهنگی لالی و انجمن نگین زاگرس ایران اجرا گردید.
 
وی در ادامه گفت :  این برنامه با حضور بیش از 40 نفر از فرمانداری و اداره میراث فرهنگی شهرستان لالی، انجمن نگین زاگرس ایران، علاقمندان و دوستداران محیط زیست و پرسنل این اداره در محل ورودی شهرستان لالی برگزار گردید  که در پایان زباله های جمع آوری شده به محل سایت دفن منتقل شدند.
 
نجاتی  با انجام و استمرار چنین فعالیت هایی توسط گروه های مردمی و اهتمام دولتمردان فرهنگ صیانت از محیط زیست و زمین پاک اظهار امیدواری کرد و بیان داشت  : میط زیست  سالم و عاری از هر گونه آلودگی در بین شهروندان نهادینه شود و هرگز شاهد آلودگی مناظر، چشم اندازها و مناطق مسکونی و طبیعی کشورمان نباشیم .
 
 رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد : بیش از 500 بروشور زیست محیطی بین اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان مسجدسلیمان توزیع گردید .
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.