سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران منش: آنالیز مسابقات جام بین قاره ای در اردو انجام شد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: آنالیز مسابقات جام بین قاره ای چین برای آشنایی بیشتر ملی پوشان با تیم های قدرتمند در اولین اردو برگزار شد.

مریم ایران منش در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: اولین اردوی تیم ملی در سال جدید از 23 فروردین لغایت 2 اردیبهشت ماه در شهر تبریز برگزار شد و در این اردو برنامه آنالیز بازی مسابقات جام بین قاره ای چین با حضور صفر ایرانلو به عنوان آنالیزور انجام شد تا نقاط ضعف و قوت حریفانمان در پارالمپیک را شناسایی کنیم و ملی پوشان آشنایی بیشتری با نحوه بازی تیم های قدرتمند پیدا کنند.

وی افزود: در این اردو 17 بازیکن حضور داشتند که علاوه بر آنالیز مسابقات ، در بحث سرویس و اسپک تمرینات لازم صورت گرفت و با صلاحدید کادر فنی تیم مقرر شد از پایان اردوی بعد بازیکنانی که در حد مطلوب نبودند از لیست تیم ملی حذف شوند و در اصل یک فرصت دیگر به تمام ملی پوشان داده شد.

ایران منش ادامه داد:اردوی دوم تیم از 10 لغایت 25 اردیبهشت ماه در تهران محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می شود و در نظر داریم نکات فنی را در این اردو تمرین کنیم و در نهایت با بررسی عملکرد بازیکنان ، 2 ملی پوش را از اردوی تیم ملی حذف کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت موافقت و حمایت  فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک در نظر داریم بین اردوی سوم و چهارم تیم ملی در خرداد ماه برای برپایی یک دیدار تدارکاتی و اردوی مشترک به کشور چین سفر کنیم تا قبل از آغاز مسابقات ریو میزان آمادگی ملی پوشان افزایش یابد و بتوانیم از سکو داران پارالمپیک باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.