تیم ملی والیبال بانوان پنجم شد

تیم ملی والیبال نشسته بانوان مقام پنجم مسابقات جام بین قاره ای را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال نشسته بانوان در مسابقات جام بین قاره ای برای کسب عنوان پنجمی به مصاف تیم کانادا رفت و توانست برای دومین بار با نتیجه 3 بر 1 از سد این تیم بگذرد و در مکان پنجم این رقابتها قرار گیرد.
شاگردان ایران منش گیم اول را با نتیجه 25 بر 20 واگذار کردند اما توانستند با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 21 و 25 بر 11 سه ست بعدی را پیروز شوند و در نهایت تیم کانادا را شکست دهند.

هادی رضایی در این باره به خبرنگار ما گفت : تیم ملی بانوان ایران با توجه به اینکه مقام پنجمی گروه را بدست آورده بودند برای دومین بار به مصاف تیم ششم گروه رفتند و با شکست کانادا عنوان پنجمی این رقابتها را کسب کردند.

وی افزود :سرمای شدید سالن در شروع بازی باعث شد تیم ملی گیم اول را واگذار کند اما با گذشت زمان بانوان شرایط بهتری پیدا کردند و توانستند ست های بعدی را با برد پشت سر بگذارند و در نهایت با وجود چند سال دوری از میادین جهانی در این مسابقات پنجم شوند.

رضایی در پایان عنوان کرد : تیم ملی بانوان بهتر از پیش بینی کادر فنی عمل کرد و توانست عنوان خوبی را کسب نماید و به آینده تیم امیدوار هستیم.
با تمرینات و اردوهای مداوم میتوان تیم قوی تری را نسبت به این مسابقات به ریو اعزام کرد و مطمئننا بازی بهتری را در پارالمپیک شاهد هستیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار