ابهت تیم برزیل شکسته شد

تیم ملی والیبال نشسته ایران توانست در یک بازی انتقامی تیم برزیل را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در مسابقات جام بین قاره ای به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت و با نتیجه کوبنده 3 بر صفر از سد حریف قدیمی خود گذشت و در 3 گیم متوالی با نتایج  25- 23، 25-21، 25-19، مقابل تیم آماده ی برزیل، به برتری قاطع رسید و انتقام باخت قبلی خود مقابل این تیم را گرفت.شاگردان رضایی با این برد در جایگاه اول گروه خود قرار گرفتند.

ابهت تیم برزیل شکسته شد

هادی رضایی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت : بازی بسیار عالی بود و چون در مسابقات لهستان از این تیم شکست خورده بودیم این دیدار حکم یک بازی انتقامی را داشت و تیم ملی ایران با وجود 8 بازیکن جدید بازی فوق العاده ای را انجام دادند و توانستند با پیروزی از زمین خارج شوند.



وی افزود: تیم ملی برزیل خیلی مجهز و با امکانات زیاد و برای برد به زمین آمده بود و مطمئن بود که اینبار هم از سد ایران می گذرد ولی بازیکنان ما با یک بازی حرفه ای در سه گیم متوالی و بدون اینکه حتی یک ست را واگذار کنند این تیم نامی را شکست دادند.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد یک دیدار دیگر با تیم برزیل در همین دوره از مسابقات خواهیم داشت اما پیروزی امروز باعث شد ابهت برزیل شکسته شود و مشخص کرد که بازیکنان تیم ایران حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

ابهت تیم برزیل شکسته شد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار