ایران منش: آنالیز مسابقات جام بین قاره ای در اردو انجام شد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: آنالیز مسابقات جام بین قاره ای چین برای آشنایی بیشتر ملی پوشان با تیم های قدرتمند در اولین اردو برگزار شد.

ایران منش: آنالیز مسابقات جام بین قاره ای در اردو انجام شد
مریم ایران منش در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: اولین اردوی تیم ملی در سال جدید از 23 فروردین لغایت 2 اردیبهشت ماه در شهر تبریز برگزار شد و در این اردو برنامه آنالیز بازی مسابقات جام بین قاره ای چین با حضور صفر ایرانلو به عنوان آنالیزور انجام شد تا نقاط ضعف و قوت حریفانمان در پارالمپیک را شناسایی کنیم و ملی پوشان آشنایی بیشتری با نحوه بازی تیم های قدرتمند پیدا کنند.

وی افزود: در این اردو 17 بازیکن حضور داشتند که علاوه بر آنالیز مسابقات ، در بحث سرویس و اسپک تمرینات لازم صورت گرفت و با صلاحدید کادر فنی تیم مقرر شد از پایان اردوی بعد بازیکنانی که در حد مطلوب نبودند از لیست تیم ملی حذف شوند و در اصل یک فرصت دیگر به تمام ملی پوشان داده شد.

ایران منش ادامه داد:اردوی دوم تیم از 10 لغایت 25 اردیبهشت ماه در تهران محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می شود و در نظر داریم نکات فنی را در این اردو تمرین کنیم و در نهایت با بررسی عملکرد بازیکنان ، 2 ملی پوش را از اردوی تیم ملی حذف کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت موافقت و حمایت  فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک در نظر داریم بین اردوی سوم و چهارم تیم ملی در خرداد ماه برای برپایی یک دیدار تدارکاتی و اردوی مشترک به کشور چین سفر کنیم تا قبل از آغاز مسابقات ریو میزان آمادگی ملی پوشان افزایش یابد و بتوانیم از سکو داران پارالمپیک باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار