سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ کلینتون را عامل گسترش نفوذ داعش دانست

دونالد ترامپ در ادامه حملات به رقیب دموکرات خود، هیلاری کلینتون را به دلیل دخالت‌های خارجی در خاورمیانه و ایجاد زمینه گسترش نفوذ داعش، مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ «دونالد ترامپ» تنها گزینه فعلی جمهوری‌خواهان برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری، رقیب دموکراتش یعنی هیلاری کلینتون را به خاطر سیاست‌های اشتباه در خاورمیانه و اشاعه تروریسم در این منطقه، به باد انتقاد گرفت.

ترامپ در صفحه توئیتر خود، با اشاره به سکانداری کلینتون در دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی آمریکا در دولت اول اوباما، وی را شخصی «کلاه ‌بردار، بی‌ملاحظه و خطرناک» خواند.

ترامپ در این پُست توئیتری نوشت دخالت‌های خارجی هیلاری کلینتون کلاه ‌بردار، داعش را در سوریه و عراق و لیبی پخش کرد. او بی‌ملاحظه و خطرناک است.

آمریکا در سال 2003 به بهانه وجود سلاح‌های کشتار جمعی - که البته هیچ‌گاه پیدا نشدند - به عراق حمله کرد.

بسیاری اعتقاد دارند که رفتار تحقیرآمیز آمریکا با عراقی‌ها در دوران اشغال، جرقه‌های نارضایتی در میان این ملت و تقویت گروه‌های مسلح زیرزمینی را فراهم کرد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
تعابیر اقای ترامپ در باره خانم کلینتون کاملا درست است .
این خانم موجودی مرموز و فتنه گر و برای صلح جهانی خطر ناک است . برخی از ورشکستگی لقتصادی مردم آمریکا در دوران حکومت آقای اوباما ، تحت تاثیر سیاست های مزورانه این خانم است .